E lvedâ sana Ey Şehr-i Ramazan!.. L âyık olamadık bizdedir noksan V edâlar sanadır ey Şehr-i Kur’ân E y gönüllerdeki özlenen sultân D uâ ve niyazlar dertlere derman A şkınla, sevginle bahşettin ihsân
S enin özleminle duyulur hicrân A hirete doğru yol alır kervan N âsipse yine gel duyalım şükrân A llah’ım ne olur dinmesin ezân!..
E lvedâ sana Ey Şehr-i Ramazan!.. Y aradan’ın lütfu sendedir her an
Ş ehr-i Rahmet ayı sâime gufrân E ldeki fırsata şükreder yâran H ayrı çok yaparsan üzülür şeytan R ızâsı olana uğramaz hüsrân İ nmeye başladı o Yüce Kur’ân
R azıyız biz senden hatamız âyan A çıkça Kur’an’da edilmiş beyân M evlâ’mız isterse cennet âşiyân A ffedilmiş olan ne güzel insan Z ulmetme nefsine edip de isyân A kıllar unutur özürdür nisyân N efse uyan olur sonunda pişman!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elvedâ sana Ey Şehr-i Ramazan!..(akrostiş) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elvedâ sana Ey Şehr-i Ramazan!..(akrostiş) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
amin. hocam. hayırlarla dolu geldi güzelliklerle bizi bayrama eriştirsin Allah. eline kalemine sağlık. yüreğiniz huzur bayramınız mubarek olsun şükrü hocam.selamlarımla
Çok güzel bir veda şiir O olmuş ramazana Evet elveda dediğimiz şu son gününde Rabbim ramazanın feyzinden yararlanan kullar arasına bizleri de ilhak eyler inşallah
Güzel şiirdi, gönlünüze sağlık, tebrik ederim. Allah daha güzel ramazanlara kavuştursun müminleri inşallah. Hayırlı bayramlar. Allah'a emanet olunuz, Selam ve dua ile...
"R azıyız biz senden hatamız âyan A çıkça Kur’an’da edilmiş beyân M evlâ’mız isterse cennet âşiyân A ffedilmiş olan ne güzel insan Z ulmetme nefsine edip de isyân A kıllar unutur özürdür nisyân N efse uyan olur sonunda pişman!.."
Ramazan'ı 21 pare top atışıyla, Minareler arasına Mahyâ asarak karşılamıştık. Şimdi akrostiş şiirlerle yolcu ediyoruz. Elbette yazan kalemi, yüreği kutlarım. Lakin ibadetler inananları, Allah'a yakınlaştırırken, "düşünme ve akıl etmeyi" de öğretmeli, düşünen ve akıl edenler, içinde bulunduğu dönemi de çizdiği resme yazdığı şiire ibrişim gibi işlemeli değil mi? Keşke, Edebiyat defteri yöneticisi ya da admin'i yorum yapanlar için görsel paylaşmaya da fırsat verseler. Pazar dağılarken pazar yerindeki, Bangladeş'i aratmayan, sefalet görüntüleri yer alabilse. Bizim bir ata sözümüz var "Bir yer biri bakar, kıyamet ondan kopar diyor. 81-ya da 3 milyon insanın % sekseni bakan gurupta. Milletin xxxna küfredenler kaymaklı ekmek kadayıfı yiyor. Allah'ın adaleti bu mu diye sormak düşmez mi gerçek inanana. Güzel şiirinizin içimde koparttığı fırtına yansıdı yorum yerine. Sürçü lisan ettikse hoş görüle. Bayramınızı içtenlikle kutlarım.
Üstâdım ruhumuzda olması gereken durumu çok açık yüreklilikle açıklamışsın Allah râzı olsun bahsettiğin sorunlar çözülmeden ibadetlerimiz bile makbul olmayacaktır bu kadar aç,sefil pandemi nedeniyle zora düşmüş insan varken... Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler, gönlümün mavisine boyadım. Sonsuz selam ve dua ile. Hayırlı Bayramlar diliyorum.
Yine güzel bir eser düşmüş sayfanıza her zamanki gibi akıcı anlamlı ve duygunun harmanlandığı güzel eseri yazan şairi canı gönülden kutlarım yüreğine sağlık sayfanızda nice güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun şimdiden mübarek Ramazan bayramınızı kutlar aile fertleri ve tüm sevdiklerinizle beraber nice bayramlar geçirmeniz temennisiyle gelecek yılların mutlu ve sağlıklı geçirmeniz dileğiyle selam ve sevgiyle kalın sağlıcakla
R azıyız biz senden hatamız âyan A çıkça Kur’an’da edilmiş beyân M evlâ’mız isterse cennet âşiyân A ffedilmiş olan ne güzel insan Z ulmetme nefsine edip de isyân A kıllar unutur özürdür nisyân N efse uyan olur sonunda pişman!. şükrü hocam bu güzel dizelerinizi kutlarım selam ve sevgiler bayramınızı kutlarım.
Değerli Üstadım; Harika bir deneysel şiir kaleme almışsınız. Akrostiş bir şiiri hece ölçüsüne riayet ederek, durakları tam oturtarak ve uyaklardan taviz vermeden kaleme alabilmek büyük maharet gerektirir. Maşallahı hak ediyorsunuz. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'dir. Rabbim ömür versin de nice ramazanlar idrak edelim inşallah. Bayramınızı şimdiden tebrik ediyorum. Kaleminize gönlünüze sağlık.
Güzel dilekleriniz için gönülden âmin inşallah. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sonsuz selam ve dua ile. Sevdiklerinizle birlikte hayırlı Bayramlar diliyorum. Allah'a emanet olun.
Allah tutulan oruçları, kılınan namazları kabul etsin. Başı rahmet, ortası marifet, sonu günahlardan kurtuluş olan, içerinde bin aydan hayırlı gecesi bulunan bir mübarek ay a bu muhteşem eserle içimiz burkularak veda ediyoruz. Allah tekrarına eriştirsin inşallah. Eritirsin zira yine kaleminizden güzellikler damlasın, yine kalblerimize cila olsun. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın Hoca m. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Güzel dilekleriniz için gönülden âmin inşallah. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sonsuz selam ve dua ile. Sevdiklerinizle birlikte hayırlı Bayramlar diliyorum. Allah'a emanet olun.
amin dost seneye de kavuşuruz inşallah ne tez bitip de gitti Allah yapmış olduğumuz ibadetleri kabul eder inşallah ihlas dolu yüreğini kutlar esenlikler dilerim...
Gönüllere huzur veren anlamı yüce şiirin büyülü duraklarında nice ramazanlara çıkmayı nasip dileyen tatlı bir burukluk vardı. Manevi dünyamıza bir bereket yağmuru getiren bu huzur şiirini ve saygıdeğer hocamı tebrik ederim. Güzel gönlü hep huzurla kalsın.
Selam saygımla Hayırlı mutlu bir Ramazan Bayramı geçirmenizi dilerim.
Cenâb-ı Hak tekrar hep birlikte kavuşmayı nasip eylesin inşallah. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sonsuz selam ve dua ile. Size de sevdiklerinizle birlikte hayırlı, huzurlu ve mutlu bayramlar diliyorum.
E lvedâ sana Ey Şehr-i Ramazan!.. L âyık olamadık bizdedir noksan V edâlar sanadır ey Şehr-i Kur’ân E y gönüllerdeki özlenen sultân D uâ ve niyazlar dertlere derman A şkınla, sevginle bahşettin ihsân
hocam.
hayırlarla dolu geldi güzelliklerle bizi bayrama eriştirsin Allah.
eline kalemine sağlık.
yüreğiniz huzur bayramınız mubarek olsun şükrü hocam.selamlarımla