(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu harika ve çok sevilen eserin ismi YAŞAM MUTLUSU da olabilirmiş,,sevenlerin hep böyle çok olsun çünkü gü zel yazan kalemin bunu fazlasıyla hak ediyor,,
ilhamın bol olsun ki bizlerin de ruhları şiirlerine doysun
Yaşantılara ait tüm nesne ve olgular gibi, şiir de birgün eskiyor ve soluk alıp veren her canlı gibi kendi oluşumunu ve varlığını yenilediği gün gibi ortada.
Seçki kurulunun titizliğiyle güne gelen çoğu şiirlerde yeni bir sitil ve yeni bir bakış açısı şiirlere yeni bir kimlik kazandırıyor.
Hangi ebedi şiir adına yaparsanız yapın bunu, şiire giydiirilen duygu ve tasvirler onu daha da cazip hâle getiriyor.Zirâ okuduğumuz, özümüze çektiğimiz bu şiirde öyleydi gerçekten
Şiiri durağanlıktan uzak tutan onu bir kültür nesnesine dönüştüren şey bu olsa gerek. Şiir, izlediği yolu ölümsüz kılarsa eğer, soluğunu her yerde hissettirir.
Şiir, kaleme alındığı halde tadından, tuzundan birşey hissettirmiyorsa, okur zihninde bir yankı uyandırmıyorsa yolunda gitmeyen birşeyler var demektir.
Şairin vurguladığı gibi;
"her gün bir başka hikaye farklı renk bir dalganın kıvrımlı sorgucunda ufka doğru çekilen ıstıraplı yolculuk"
Şiir de öyle değil mi zaten. Tıpkı ruh ikizimiz o bizim.
Tebrik ediyorum Saygı ile hep.
-Ramazan Boran tarafından 5/7/2021 11:32:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
harf, harf bulanıp yeri, göğe bulayıp ne güzel de kusmuş şiir güne..
için içine, gelmişin geçmişine bulandıkça, bulutlandıkça, akın akın akıntılaşır mutluluğa çapalanan silsilesizlik, ve rastgelesizlik bir acıya daha pullanır, oltalanır..
Hani bazı zamanlar mutluluktan korkar insan benim gibi. Arkasından acı gelecek diye dert ederim. Ama bilirim ki acıların sonunda da vardır bir mutluluk, tıp kı sizin dediğiniz gibi...
Değerli şairim her zamanki gibi sayfanızda okurlarınız için güzel bir eser paylaşmışsınız eserde her bir kıta arasındaki bağlantılar mükemmel akıcı bir dilde yazılmış eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım nice böyle güzel eserler görme dileğiyle sayfanızda tekrar görüşmek üzere kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
zel yazan kalemin bunu fazlasıyla hak ediyor,,
ilhamın bol olsun ki bizlerin de ruhları şiirlerine doysun