* Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
3 Mayıs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
3 Mayıs şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı bir şiir, Kutluyorum. 3 Mayıs geç de olsa geçmiş zaman bir nesil maalesef bazı mihraklarca kardeş kanını içenleri tarihin gizli sayfasında bıraktılar... Ozan Arif' in rahmetlinin şiirler de çok. Ne deyim bu sayfadan... Selam ve saygılar.
yaşamın ta içinden görüp te duyduğumuz gerçeğin aynası bir şiirdi dost bu duygu ve anlam dolusu çok nefis dizeler var ol sağ ol kutlar esenlikler dilerim...
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. 3 Mayıs TÜRK'ÇÜLÜK GÜNÜ Kutlu olsun. Ve Peygamber övgüsüne mashar olan, İstanbulun Fatihi , Fatih Sultan Mehmet Han'a Rahmet olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar.
🇹🇷 Taş kırılır, tunç erir ama Türklük ebedidir. 3 Mayıs Türkçülük günümüz kutlu olsun. Ne Mutlu Türküm Diyene 🇹🇷 Onurlandıran gurur verici harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Kutluyorum.
3 Mayıs geç de olsa geçmiş zaman bir nesil maalesef bazı mihraklarca kardeş kanını içenleri tarihin gizli sayfasında bıraktılar...
Ozan Arif' in rahmetlinin şiirler de çok.
Ne deyim bu sayfadan...
Selam ve saygılar.