Gülmek kadar dinlemeye Kına yakmaya Aşık olmaya Ve meyve toplamaya Anca vakti vardı Gurbetçi işçilerin
Dağlar kekik kokuyordu Ve şarkı söylüyordu Ağustos böcekleri Bağ bozumu yakındı Bağları bozmak için Kadınlar hazır
Tütün kokuyordu Nefesim Yinede Öpüp kokluyordun beni O hiç bitmeyen sevginle Korkutuyordu Eziyordu Taşıyamam diye Gözlerindeki hayranlık
Yinede soğuktu sensiz Temmuz sıcağı Bedenimde Beynimde
Bir yudum su gibiydin Akıyordun İçmeye korkuyordum Hemen bitersin diye Bu benim aymazlığım Ne söylesen sen Sen haklısın Sevdim Ama söyleyemedim Bütün suç bende....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜTÜN SUÇ BENDE.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜTÜN SUÇ BENDE.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen bir şeyleri kaybettikten sonra anlıyor insan değerini.Geri dönmek istese de dönemiyor.En güzeli yaşadıklarından ders alıp önüne bakmak sanırım.Ne kadar zor olsa da hayat devam ediyor. Elinize sağlık
Bir yudum su gibiydin Akıyordun İçmeye korkuyordum Hemen bitersin diye Bu benim aymazlığım Ne söylesen sen Sen haklısın Sevdim Ama söyleyemedim Bütün suç bende.... ..................... Çook güzeldi İsmet Bey, şiir gibi şiirdi... Tebrikler, saygılarımla...
Sevgilim ol diyorsun bana.... Sen bu sevgiyi kaldırabilir misin? bu bir alıntıdır.. sevgiyi ifade etme şekli kişiden kişiye değişir... önemli olan onu taşıyabilmek taşırsan söyleyebilirsiniz diye düşünüyorum ki bence söyleyememek daha acı..cok güzeldi.. saygılar..
Damla damla içerken sevdamızı. boğazımızdan akarken sevdanın su damlacıkları, " seviyorum " diye isyan ediyorsa yüreğimiz ama söyleyemiyorsa dilimiz işte o zaman gerçekten yanmışız demektir.
Çok özel bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bir yudum su gibiydin Akıyordun İçmeye korkuyordum Hemen bitersin diye Bu benim aymazlığım Ne söylesen sen Sen haklısın Sevdim Ama söyleyemedim Bütün suç bende....
kısmette olsa dil bağlanmazdı şiirdostu yaradan hakkında hayırlı mutluluk versin dizeler harikaydı tebrikler saygılar
Sevgiyi her an söyleyip eskitmenin çok da anlamı yok aslında, sevgiyi gözler ve eller dilden daha güzel söyler, bence bu şiirde de bu bahsettiğim olgu aynen yakalanmış.
Bir yudum su gibiydin Akıyordun İçmeye korkuyordum Hemen bitersin diye Bu benim aymazlığım Ne söylesen sen Sen haklısın Sevdim Ama söyleyemedim Bütün suç bende....
söyleseydiniz keşke.. bir söz var , söylediklerim için bir kere pişman olurum , söylemediklerim için ömrüm boyunca pişmanlık duyarım şeklinde bi söz.. yüreğinize sağlık.. selamlar..
Seray söyleme dedi sen söyle diyorsun dille işte hangisi doğru kadınlar hangisini ister erkek için o kadar zorki sevdiğini söylemek yada söylememek....
Elinize sağlık