(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geldi gözler göre göre 😷 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geldi gözler göre göre 😷 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara çarşaf deyip geçme Terzi boyun kısa biçme Bu düzenden gel vazgeçme Böyle geldi tam kapanma
Düzen artık bu düzen hocam. Sağımız solumuz topuklara kadar inen kara çarşaflılarla dolu. Resmi de görünce benim de yorumum bu yönde olsun istedim. Acınacak halimizi gülümseten o iki dev sanatçımıza da Allah'tan rahmetler diliyorum. Mekanları Cennet olsun. Sizin de gündemdeki sorunlarımızı irdeleyen duyarlı kaleminize ve yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...
Etkili yorumunuzu gönlümün mavisine boyadım efendim. Kıymetli yorumunuz ve eşliğiniz için kutluyorum tebrikler. Eklemekten mutluluk duydum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Kapanma anlamını övgüyle (!) anlatan güzel şiirlerinizi asıl bahsedeğer anlamlarını düşünerek okudum. Anlayana "Sivrisinek saz" ama, anlamayana da artık Türk Milleti anlatacak. Tebrik ve muhabbetle...(Aksakal)
Çok güzeldi,ibret vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Değerli şair dostum duyarlı yüreğini kutluyorum sayfanızda her daim yazmış olduğunuz güzel eserlerden birini beğeniyle okudum anlamlı akıcı ve okuyanı düşündüren güzel bir eser çıkmış kaleminizden yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
İnşallah bulunur çözüm Başka şeyde yoktur gözüm Sakalım yok boşa sözüm Böyle geldi tam kapanma
Sözün dinlenmesi için sakalın da bi hükmü kalmadı artık. Bütünüyle haklı gerekçelerle kaleme alınmış, aydınlatıcı, yol gösterici bir esere imza atmışsınız sayın üstadım. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Estağfurullah abi, şiirin gölgesinin verdiği serinlikle yazdık bir şeyler...
Ama böyle durumlarda toplumun ürettiği ince esprileri çok seviyorum. Dikkatinizi çekti mi veya hatırlar mısınız bilemiyorum. Gezi olayları sonrasında duvarlara yazılan yazılar, sloganlar ve şiirler vardı. O ve benzeri üretkenlikler bu toplumun aydınlık insanlarının zeka göstergesidir benim nazarımda...
Yorumunuz şiirden de güzeldi, kutluyorum tebrikler üstadım. Ne yapalım sıkıntıdan mizahla kurtulmaya çalışıyoruz bu resmi görüp de yazdım bu şiiri zaten. Selamlar ve saygılarımla.