Konya Mimarlık ’ta Yapı Dersimize giren hocalarımız.
Sağlıklı ömürler diliyorum.
. Gönlü güzel Hocam Tahir Özpınar Selam eder ellerinden öperim Adam gibi adam bir büyük çınar Ben senin hakkını nasıl öderim Saygı ile ellerinden öperim. - Efendi adamdın Baba Tahir’din Hocalıkta mimarlıkta mahirdin Bizleri sevmede coşkun nehirdin Ben bunu bilirim bunu söylerim İnsan Hocam, ellerinden öperim. - Bizi yetiştirdin farkını gördük Dört yıl nakış nakış bilgiyi ördük Bizler adamlığı sende görürdük Sizler olmuştunuz ışığım ferim Saygı ile ellerinden öperim. - Yapı Dersi temel dersti sürekli Bildik önemini nasıl gerekli Anlatırdın hocam iyi yürekli Her zaman her yerde saygı güderim Hocam senin ellerinden öperim. - Güzel halkeylemiş Mülkün Sahibi Necip Hoca senin kardeşin gibi O da senin gibi adamın dibi İkinize birden selam ederim Onun senin elinizden öperim. - Allah’ım sağlıklı ömürler versin Güler yüzün güzel günleri görsün Mutluluk huzurun sonsuza sürsün Bin kez razı olsun Allah’ım derim Saygı ile ellerinden öperim. - Suat Zobu .
Mekan için: - Mekân güzel imiş belli özellik Duvarda Atatürk Bayrak masada Hocalar da katmış ayrı güzellik Bunlar yeter başka şey olmasa da -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tahir Hocam-Mahir Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tahir Hocam-Mahir Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefa ve saygının şiirle ön plana çıkması şiiri yazana da yazdırana da ayrı bir değer katmış Değer bilen gönüllerin nesillere aksetmesi dileğimle kutlarım Suat hocam Saygı ve selamımla
Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır derler ya gerçekten de öyle. Önemli olan insanlık. Pek çok hocamız vardı ama bazıları gerçekten çok değerli insanlardı. Yıllar sonra ortaokul matematik hocamı arayıp buldum. Osman Özkan. Telefona eşi çıktı. O çok saygı duyduğum, hocam maalesef alzheimer olmuştu. Konuşamıyormuş. Muhtemelen şimdi vefat etmiştir. Ölmüşse mekanı cennet olsun. Kesinlikle o da şiir yazılacaklardan biriydi.
Vefâ örneği harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Size ve değerli hocalarımıza hayırlı ömürler diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Vefa ilmek ilmek işlenmiş şiire. Allah hocalarınıza ve sizlere uzun ve bereketli ömürler nasip etsin. Güzel şiiri ve vefalı yüreğinizi tebrik ederim. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Saygı ve selamlar.