Elinizde bayrakla Düşün bu gün yollara Neşe dolsun yürekler Çiçek çiçek açılın Umut olun bizlere yurdumuza saçılın
Yaşasın Cumhuriyet sonsuza dek var olsun Yarınlar elbet sizin günler huzurla dolsun..
Sen Ali sen Hüseyin Sen Onur sen Gamze Nur Sen Muharrem, sen Ahmet Şarkı türkü söyleyin.. Coşturun yurdu bu gün elde bayrak sallayın..
Atatürk’ün izinde dimdik olsun başınız Mevla’m acı vermesin uzun olsun yaşınız..
Umudumuz sizsiniz Çağdaş bilim yolunda Çalışın gayret edin yüksek olsun ülkünüz Dostluğa kardeşliğe Söylensin hep türkünüz..
Cıvıl cıvıl çocuklar dünyayı aydınlatın İlim irfan öğrenin beyninizi donatın..
Tertemiz yüreğiniz Bayrak bayrak atıyor Sizin güler yüzünüz baldan tatlı diliniz Canlara can katıyor
Ülkemin geleceği yarınımız çocuklar Yürekleri tertemiz ellerinde bayraklar..
Bu gün ödünç aldık biz Yarın sizin bu ülke Atatürk’ün çizgisi Olsun değişmez ilke.. Selam olsun sizlere Vatan için vurdu mu Başka çarpsın yürekler Tertemiz yüzünüzle aydın edin yurdumu
Yarınlar güzel olsun böyle dilek dilerim Çocuklar hepinizin gözlerinden öperim..
Suat Zobu
... Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun... *
Türküm, doğruyum, çalışkanım, İlkem: küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir. Ülküm: yükselmek, ileri gitmektir. Ey Büyük Atatürk! Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim. Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
23 Nisan Bayramımız Kutlu Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
23 Nisan Bayramımız Kutlu Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer Kalem. İstisnai çok Güzel bir Eser olmuş Can-ı Gönülden kutlarım Yüreğinize sağlık Bayramımız kutlu olsun. Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Selâm ve Duâ ile.
Hiç kimsenin şüphesi olmasın. Bir gün bu melanet son bulacak ve ulu önder Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti yeniden ve daha sağlam bir yapıyla tüm ilkelerine tekrar kavuşacaktır. Dileğim odur ki, bu şiir o dönemin çocuklarının ağzında, andımız okunduktan sonra gururla ve coşkuyla okunan bir marş olur.
Göğsüm gerilerek, gözlerimi kamaştıran bu güzelliği okumak umuduma umut kattı bir daha.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun. Öpülesi kocaman yüreğin dert görmesin abim. Sonsuz saygılar kardeşinden...
Değerli şairim bu gün özel bir gün Ulusal egemenlik ve Çocuk bayramı tüm Ulusumuza kutlu olsun ne mutlu ki Atatürk gibi bir önderimiz var onun yolunda yürümeye her ne pahasına olursa olsun devam edeceğiz bizlere bu günleri yaşattığı için Atatürk ve silah arkadaşlarını Rahmetle anmamızın tam günü bu gün Yaşasın Türk ulusu yaşasın Cumhuriyet Eseriniz çok güzel akıcı ve anlamlı okuyucu yorumlarınızla şiire bağlamışsınız tam okumadan bırakılmıyor yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Günün anlam ve önemine yakışır ne güzel bir eser. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun. Tebrik ediyorum sayın üstadım. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun! Günün anlamını en güzel şekliyle tanımlayan ustalıkla yazılmış harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
İstisnai çok Güzel bir Eser olmuş
Can-ı Gönülden kutlarım
Yüreğinize sağlık
Bayramımız kutlu olsun.
Kaleminiz Kavi
Gönlünüz abad olsun.
Selâm ve Duâ ile.