(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair arkadaşım. Şiirinde duyguları dizelere çok güzel işlemişsin. Anlam ve ifade bütünlüğü ve ritim çok güzel. Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun.
Her sıkıntıya gögüs gerdim. Acılara meydan okudum. Bir tek senin yalan sevgin, Hayata küstürdü beni.
Yıllardır beklediğim sanmıştım. Sevdiğim hasretim bilmiştim. Sığıncak tek limanım bilirdim. Habersizce çekip gittin. Bir senin gitmen yıktı beni.
Önce ALLAH şahidim. Sana bitmeyen sevgimin. Canımı verdim olmadı. Hayatımı serdim önüne yetmedi. Her şeyden vaz geçtim. Bir senden vaz geçeme,dim.
Günah,tır sevme dediler. Yasaktır görme dediler. Çağırırsa sakın gitme dediler. Uğrunda ölmeye razıydım. Bir senin ayrılığın yıktı beni.
Ömrümden ömür çaldın Sevgimden sevgi aldın Aşk,ından mahrum kaldım Yaşarken bir sen öldürdün Beni
...
neden hep geride kalanlar kendilerine yakıştırırlar ki ölümü... tabi yılllarca acı çekmek yerne bi kere de gitmek var ucunda... peki ya gidenler??? kendilerini dünyanın neresinde görrler..? bilinmez... olan geride kalanlara olur... acının kucağında can verirler... tbrkler
Ömrümden ömür çaldın Sevgimden sevgi aldın Aşk,ından mahrum kaldım Yaşarken bir sen öldürdün Beni
Yıldız Hanım , Şiirini zevkle okudum.Yalnız farklı bir şiirdi. Sizin tarzınızdan biraz daha farklı bir tarzdı. Yüreğine sağlık.Sevgi ve dostlukla kalın.
Bu neydi böyle Özcan kardeşim sayfana fırtınalar düşmüş.senin içinden geldiği gibi yazan biri olduğunu bildiğim düşündüğüm için şiirine üzüldüm bir insanı böylesine hayal kırıklığına uğratmak,böylesine sırtından vurmak belki iyi değil ama bir insanı tanımak için belkide en etkili yoldur. umarım şiirin bir kurgu dur.
Çok sert ve acımasızcaa işlenmiş öfkenin seli dizelere seven küssede kızsada hep yürekte olur aşkı yüreğindeki ona aşkı öyle işlemişinki dizeelre okuyunca anlamıştır kesin Rüzgarın Kemanını Çaldığı Ve Damlaların Pencereye Vurduğu Bir Gecede Yatağına Uzanıp Hayalini Kurduğun Tüm Güzellikler Seninle Olsun sevğilerle mutlu ol mutlu kal