(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMCİK GELMİŞ - Hoş Gelmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMCİK GELMİŞ - Hoş Gelmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam biz birbirimizin şiirlerinden koptuk sanki, ben biraz ara vermiştim şiirlere sanırım biraz da ondan oldu. Yoksa şiirlerinizi hep beğenmişimdir. Yine çok güzel duygu dolu bir şiirnizi okudum kaleminzden. Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...
Ben de öyle hocam çalıştığım için ancak geceleri bakabiliyorum şiirlere. çoğu zaman şiirlere uğrasam da teşekkür etmeye vaktim yetmiyor. Daha sonra zaman buldukça iletiyorum ben de teşekkürlerimi. Yorumumu etkin kıldığınız için mavi dolu teşekkürlerimi iletiyorum size. Sonsuz saygımla...
Teşekkür ederim Serap Hanım... Doğrusunu isterseniz ben de sürekli giremediğim için arkadaşlarımın şiirleri birikiyor. Hepsine yorum yazmaya yetişemediğim için de hiç değilse paylaştığım şiirlerime yorum yazanların sayfalarına konuk oluyor ve yorum yazıyorum. Bu içten yorumunuzu etkili yorum seçiyorum... Saygılar...
Elinizin emeği beyninizin ürünü olan güzel bir eserinizi beğeniyle okudum okuyanı hislendiren ve doyurucu bir tarzda yazılmış eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Çok duygulandım beni çok mutlu ettin süper baba ne desem ne söylesem az gelir şuan Allah seni ve sevenlerini hep korusun inşallah amin yüreğin dert görmesin inşallah dualarımdasın daima süper baba varol teşekkürler 🙏
Ben kızım dediğim birini öz kızım kadar severim. Şiirde yazdıklarım gerçek duygularımdır Kızım. Hoş geldin tekrar. Yalnızca beni değil, tüm sevenlerini mutlu ettin...