Ne güzel yaratmış seni yaratan Bu güzellik uzak olsun nazardan Diyar uzaksa da komşu vatanda Bir deden var seni sevgiyle anan
Canlar feda olsun senin yolunda Melekler dolaşsın sağ ve solunda Kapakta resmimi gösterirmişsin Hani dede diye sorulduğunda
Elaycık, yolların güllerle dolsun Bahtın güneş gibi aydınlık olsun Sana kem gözlerle bakan olursa Kuru yaprak gibi sararıp solsun
Kadir dede der ki, üzgünüm üzgün Elay’dan uzakta, yüreğim hüzün Düşünüp dururum, dünya gözüyle Onu görebilmek nasip mi bir gün?
Kadir Tozlu 13.02.2024
Azerbaycan’dan manevi kızım Aytaç İbrahim’in kızı Elay için yazılmıştır. Küçük Elaycık’a "Hani dede?" diye sorulduğunda şiir kitabımın arka kapağındaki resmimi gösteriyormuş... Dedesi kurban olsun ona...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELAYCIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELAYCIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedelik duyguları bambaşka.. Onun tadı,lezzeti,keyfi hiç bir şeyde yok. Elay'ın bahtı açık şansı bol olsun.. Şiir o paha biçilmez dedelik duygularını ne güzel yansıtıyor.Kutlarım,saygıyla esenlik dilerim.
Onun tadı,lezzeti,keyfi hiç bir şeyde yok.
Elay'ın bahtı açık şansı bol olsun..
Şiir o paha biçilmez dedelik duygularını ne güzel yansıtıyor.Kutlarım,saygıyla esenlik dilerim.