(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
silindi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
silindi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bana sesinden yolla bir avucunla ısıt içindeki senin içine nisan yağmuru toprak kokusu kat kar ayazının cemresinide bana sesinden yolla bebek gülüşlerinide serp ekmek kokusu nasırlı işçi elide sarılsın çehresine
bana sesinden bir demet
ve içinden sen çıksın içine sen dolsun uçsuz bucaksız anadolunun sarı ve ben olmalıyım bu sesin içinde
*Pimurg bulanlaramıştı tarafından 8/4/2008 9:31:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
istediğim artık hiç bişey.. dünyada bir gerçek aşk olabilirmiş ancak.. ötesinde hepsi aynı kapıya çıkıyor.. ses ya da başkası.. yaratılanı yaratandan ötürü sevmeyi öğrenebilmeli.. bütün çalışmam bu yönde artık..
saçlarının kırık uçlarından süzülen bi iki damla emek derdik biz ona, ya da sen söyle aşk dediğimiz, yitip giden ucube.. sıcaklığına ömrünü bölen tüm yaratılmış adına ben içlerinden en perişanı ve sana varan yolların biçare elemanı Güzeldi... Tebrikler...
zaman ağır aksak ilerlerken eski gülüşlerden elde kalan yalnızca bi yanılsamaydı seslerden elle tutulacak anıların bulunmayışıyla ısmarlama dün’ler çağrılıyordu ölüme varışlardan
bu şehrin bi yerinde sesini duyduğunda avuçları ıslanan bi kadın vardı kısa metrajlı kabuslarına sesini malzeme yapan gülüşünün karadenizinde boğulan..
mükemmel mükemmel mükemmel. okumaktan büyük bir haz duyduğum. nadide kalemine ve yüreğine sağlık.
bu şehrin bi yerinde sesini duyduğunda avuçları ıslanan bi kadın vardı kısa metrajlı kabuslarına sesini malzeme yapan gülüşünün karadenizinde boğulan..
mükemmel mükemmel mükemmel. okumaktan büyük bir haz duyduğum. nadide kalemine ve yüreğine sağlık.
ben içlerinden en perişanı ve sana varan yolların biçare elemanı biz bu yolu çok sevdik.. fakat ses’siz geçmez dedik ey patron bize bi tutam ses yolla..
BİR TUTAM SES YOLLA...SEVİLERİN HASI OLSUN...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK.RABATLI
içine nisan yağmuru toprak kokusu kat
kar ayazının cemresinide
bana sesinden yolla bebek gülüşlerinide serp
ekmek kokusu nasırlı işçi elide sarılsın çehresine
bana sesinden bir demet
ve içinden sen çıksın içine sen dolsun
uçsuz bucaksız anadolunun sarı
ve ben olmalıyım bu sesin içinde
*Pimurg bulanlaramıştı tarafından 8/4/2008 9:31:53 PM zamanında düzenlenmiştir.