Kaldırımda saçı sakalı karışmış bir adam Yüreğine inen göz yaşlarıyla sırılsıklam Duygu denizinde boğulmuş Bilinçsiz boş bakışlar Yaşamın karışıklığını onaylar Kendi karanlığında dışlanmışlığınla yürüdü Yargılayan saatler uzun Sessizce bir banka oturdu Yok olmak istercesine büzüldü Yırtık çeketine saklanmak istedi Yaktı bir sigara Dumanı uzun uzun çekti içine Bu alem nasıl soldurmuştu benliğini Bedelini kim bilir kimler ödemişti Kendi adına Elindeki sigaradan son nefes çekti. Kararlı adımlarla yürüdü ıslak kaldırımında Kulakları sağır eden raks müzikleri Utandıran tenini saran yasak aşkları Bozulan düzenini temizlercesine Benliğinden özür diledi Titredi birden Belki ilk kez doğru karar verdi Adımları geçmişe doğru gitmeye başladı Yıllar öncesi bıraktığı tertemiz dünyasına Cezbetmiyordu artık hiç birşey Ne kırmızı karanfil nede beyazgül Geçmişte bıraktığı son temiz nokta Ulaşmak için koşarken ıslak kaldırıma Çarptı koca bir kamyon Hasta cılız bedenine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............Aldanış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............Aldanış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinin sesi şiir olup sayfana yansıyarak güzel bir esere dönüşmüş okuyanın kalbine dokunan güzel eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla