(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözlerde başladı beraberliğimiz Gözlerimizden önce gördü yüreğimiz Görmek için göz gerekmez dedik Gözün göremeyecekleriyle sevdik
Karalık bir gecede kesişti yollarımız Karanlıklarda bulmuştun beni Karanlıktı tuttuğunda ellerimi Kara günlerin en karasında sevdim seni ------------------------------------------- Sevgilerin daim kalsın Başarı ve mutluluk Dileklerimle...
Sözlerde başladı beraberliğimiz Gözlerimizden önce gördü yüreğimiz Görmek için göz gerekmez dedik Gözün göremeyecekleriyle sevdik Tebrik ederim. Kaleminizden güzel bir şiir okudum. Sevgilerle
Karalık bir gecede kesişti yollarımız Karanlıklarda bulmuştun beni Karanlıktı tuttuğunda ellerimi Kara günlerin en karasında sevdim seni
Karanlık bir geceydi Yalnızdık ve sevgisiz… İşte o gece sevdik birbirimizi İşte o gece karasevdam yaptım seni
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, baştan sona mükemmel bir şiirdi... yürekten kutlarım... selam ve sevgiyle...
İşte o gece sevdik birbirimizi can içinde can olduk İşte o gece karasevdam yaptım seni uygun olacaktı ama harika dizeler dost yüreğine sağlık tek kelimeyle harika yüreğine sağlık
umutlarınız hiç tükenmesin sayın ÖZER her karanlık gecenin sonunda aydınlık yeni bir gün başlar yüreğinizde ışığınız hep aydınlatsın hayat yolunuzu çok güzel bir paylaşımdı yürekten kutlarım size ve kara sevdalınıza yaşam boyu mutlu gelecekler dilerim selam ve saygımla.
Ümit esk tarafından 8/2/2008 1:50:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hoşgeldiniz Fatoş Hanım aramıza...Şiir severler toplandık bu çatı altında, hiçbirimiz şair değiliz, yazmaya çalışanım kendi adıma konuşacak olursam...Çok güzel kalemler var burada şiir adına, biz de bunları seçip kendimize örnek alabiliriz, şiiriniz hikayesiyle de verdiği duyguyla da ilk şiirleriniz arasında olması bakımından oldukça iyi...
Zamanla siz de okudukça ve yazdıkça nasıl daha güzel yazdığınızı göreceksiniz, sevgi ve emek karşılığını verecektir...
Şiiri baştan sona kadar okudğunuz da ve kendinizi hitap edilen bir sevgili konumunda bakarak düşünürsek harikulade hata muhteşem denilebilir..duygu olarak ve sesleniş olarak çok iyi ama kurgu olarak değil.. şiirde bütünlüğü ve çekiciliği daha etkin kılmak için tekrar kelimelerden kaçınmalısınız ve sıradanlıktan uzaklaştırmak için şiiri farklı imgeler ve ya betimlemelerle duygularınızı daha derin ve daha anlamlı kılabilirsiniz. bunu yaptıkça sizde şiirden zevk almaya başlayacaksınız. her yeni şiirde yeni kelimeler ve keşfedilmemiş sadece size ait cümleler olmalı bunu hazzını çok seveceksiniz
mesela bu şiirde 10 kez karanlık 4 kez yanlızlık tekrarları yapılmış. gözlerimiz,gece ve yüreğimiz de tekrarlanan diğer kelimeler bu şiirin ahengini ve rengini biraz bozuyor..
eğer yolun başındayım diyorsanız bunlara dikkat etmelisiniz.. ama siz işinize bakın derseniz devam edin böyle saygı duyacağım yine.. her duygu özeldir ve saygı duyuyoruz duyguların dillenişine
Bugün en etkili yorum buydu benim için.. Böyle yapıcı yorumlar sayesinde göreceğiz yanlışlarımızı ve büyüyüp olgunlaşacağız günden güne..Sevgili Aspendos'a tekrar teşekkür ediyorum yaptığı bu yorum için.
bizler de usta şair falan değiliz ..sadece birbirimizi tamamlama aşamasında bilgilirimiz paylaşıyoruz benimdesizden ve burdaki her insan öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyprum anlayışını ve düşünceleriniz için tşk.ediyorum..başarılar..
Sİteye koyduğum ilk şiir altına not düşmüştüm ilk şiir denemem diye.. Şiirde düzeltme yapmam gerekirken, yanlışlıkla sildiğim için kopyala yapıştır yaptığımdan dolayı alttaki not silinmiş ve de benim unutkanlığıma gelip yeni not düşmemişim. Fakat ikinci şiirimdeki not hala durmakta orada o şiirin ikinci denemem olduğunu belirtmekteyim. Ben şiir yazmayı bildiğimi iddia etmiyorum, aksine her fırsatta öğreneceğimi gün geçtikçe daha iyi şeyler yazacağımı belirtmekteyim..Şiirlere ve gelen yorumlara verdiğim cevaplara bakarsanız bunu açıkca görürsünüz.. Sİzlerden gelen yorumlar doğrultusunda yanlışlarımı görüp düzeltecek ve belki bir gün tam anlamıyla bir şiir yazabileceğim.. Burda şiir adı altında koyduğum, şiir benzetmesi yaptığım bu yazıya gelince iki üç dakikada kişiye özel yazılmıştır. İntiharın eşiğinde olduğum bir gecede tanıştığım, sevdiğim ve hayatımın sonuna kadar sevmeye devam edeceğim adama duygu açılımıdır ve sadece iki satırı değiştirilerek olduğu gibi buraya eklenmiştir. Kelime fazlalıklarının gözü yorduğunun anlam bütünlüğünü yok ettiğin farkıındayım.her ne kadar şiir yazmayı bilmesem de okumayı biliyorum ve çokca okuyorum Türk ve yabancı şaiirleri.. Bu kadar uzun açıklama ile kimseyi sıkmak istemezdim ama yazdıklarımı okuyan herkesin şiir yolunda henüz acemi olduğumu ve yapılan yanlışları hoş görmelerini, gereken yerde uyarmalarını istiyorum.. Ben ufacık bir bebeğim şiir yolunda..Emekliyorum şimdilik..Düşe kalka büyüyecek ve ayakta durup yürüyeceğim en sonunda. Tabii sizlerin de yardımıyla...
Karanlık bir geceydi Yalnızdık ve sevgisiz… İşte o gece sevdik birbirimizi İşte o gece karasevdam yaptım seni ------------------------------------------------ samimi yalın bir dille yyazılmış bir kara sevda öyküsü şiirle ellerinize sağlık kaleminiz sevgiyle dolsun...
Karanlık bir geceydi Yalnızdık ve sevgisiz… İşte o gece sevdik birbirimizi İşte o gece karasevdam yaptım seni ENFES BİR SEVDA ŞİİRİ OKUDUM HİSSETTİREN KALEME SEVGİLER GİTSİN BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM ŞAİREYİ
mükemmel ötesi ve sanırım yaşanmışlık adına duygular öylesine güzel akmışki...boyalı sözler yerine içten ve samimi hep dediğim gibi böyle şiirleri bir farklı seviyorum... kutlarım... saygım ve sevgimle...
Basit sözlere anlamlar yükledik Anlamını aradık her bir sözün Adını koyamadık önceleri Gecelerce uykusuz kaldık tebrikederim... bunu okuyunca yaksaydınız bir sigara demek geldi içimden... kutluyorum... sevgiyle kalın.... db
Gözlerimizden önce gördü yüreğimiz
Görmek için göz gerekmez dedik
Gözün göremeyecekleriyle sevdik
Karalık bir gecede kesişti yollarımız
Karanlıklarda bulmuştun beni
Karanlıktı tuttuğunda ellerimi
Kara günlerin en karasında sevdim seni
-------------------------------------------
Sevgilerin daim kalsın
Başarı ve mutluluk
Dileklerimle...