. Düşmanda silah vardı bizde de iman Biliyordu Mehmetçik Biliyordu bu hususu Çanakkale geçilirse Sılada Ana bacı yar namusu Biliyordu geçilmezdi kara geçilmezdi deniz Çanakkale geçilirse Biterdi vatan.. “Size ölmeyi emrediyorum” deyince Tarihi değiştirdi Büyük Kumandan.. o günü anlatmaya sözcükler Yetersiz.. * Çanakkale Zaferimiz kutlu olsun. Tüm şehitlerimizin mekanı cennet olsun. Ne mutlu Türküm diyene.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çanakkale Geçilse !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çanakkale Geçilse !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir Muharip GAZİ olarak duyarlı yüreğini kutlarım Sayfanızda gönül sesinizin yansıdığı güzel eserinizi beğenerek okudum anlamlı okuyanı sürükleyici güzel bir eser çıkmış kaleminizden eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum sayfanızda böyle güzel eserler yazıp bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kaleminiz daim ilhamınız bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Büyük Komutanı ve ölüm emredilen neferleri rahmetle yad ediyor usta kalemi kutluyorum...((( Yüreğine emeğine sağlık _________________________________Selamlar
Başta Çanakkale şehitleri olmak üzere, bu aziz vatan için toprağa düşmüş tüm şehitlerimize Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum, mekânları Firdevs cenneti olsun... Duyarlı yürekten gelen harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selâm ve saygılarımla.