(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâ İlâhe İllallah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâ İlâhe İllallah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikaydı .İlahi olabilecek kalitede. İnşaallah besteleyen biri çıkar. Bu güzel şiir için Osman Bey Sizi tebrik ediyorum. Daha nicelerine . Allah'a emanet olun.
Gönülden akarak pınar gibi çağlayan kelimelerdir şiir...Helede ihlaslı bir yürek varsa İnsanın içindeki sesin dışa vurmasıdır şiir... Yürekten gelen duygulu, kimi zaman dramatik yazı dizisidir şiir. Gönlünüze sağlık. Tebrik ederim. Başarılarınızın devamı dileğimle. Selam ve saygılar..
Güzel Ülkemizin Yürekli kalemi,Kıymetli Şairimiz, Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. 18 Mart Çanakkale Zaferimiz kutlu olsun. Vatan uğrunu can veren Şuheda'larımıza rahmet olsun. Son Nefeste RABBİM DEDİRTMEYİ NASİP ETSİN. AMİN. ____________Selâm ve Duâ ile Saygılar Sevgiler.
La ilahe illallah (Allah'tan başka İlah yoktur) lafzı kerimini diline adet, gönlüne ve talebine bereket olarak olarak tekrarlayan ve bundan caymayan her kul mutlak Cennet'le şereflenecektir.İmanına bu kavli işleyen her cana müjdeler olsun, Güzel şiirinizi ve buna imza koyan yüreğinizi tebrik ediyor, gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine sağlık kal sağlıcakla selam ve dua ile nice şiirlere
Gönlünüze sağlık. Ne güzel bir eser sundunuz. Allah sizden razı,dualarınız kabul olsun."Uzun lafın icmali Nardır bunun ihmali İns ü cânın kemali Lâ ilâhe illallah
Ruhun teslim etmeden Bu dünyadan gitmeden Osman dilin dönerken Lâ ilâhe illallah Muhammed Rasulullah" amin.
Duygu dolu kalbinde ki sesin mısralara yansıdığı bu güzel akıcı anlamlı eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sayfanızda eserinizde ki gibi okuyanın kalbine hitap eden nice güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımı sunar esenlikler dilerim kal sağlıcakla
Ruhun teslim etmeden Bu dünyadan gitmeden Osman dilin dönerken Lâ ilâhe illallah Muhammed Rasulullah Sözlerin en güzelini haykıran dizelerinizi kutlarım Selam ve saygılar
Üstadım sevaba vesile olduğun için sen de sevap kazandın, herhalde uzun yazmanın sebebi sevap olsa gerek. İhlâs dolu harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler. Selamlar ve saygılarımla.