Haydi, gel seninle İnsanlığın kurak tutmadığı Henüz acıların yaşanmadığı Kötülüklerin ayyuka çıkmadığı yere Uzaklara... Çok uzaklara gidelim.
Kirlendi artık gökyüzü Bize eskisi gibi gülümsemiyor. Bak yaşadığımız hayat... İnsanlar ölüyor. Bu kokuşmuş kapitalist düzenden Uzaklara... Çok uzaklara gidelim.
Verelim senle el ele... Dünyayı sırtlayalım birlikte Her şeye rağmen düzeleceğine inanarak Gidelim buralardan... Uzaklara... Çok uzaklara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK UZAKLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK UZAKLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haydi, gel seninle İnsanlığın kurak tutmadığı Henüz acıların yaşanmadığı Kötülüklerin ayyuka çıkmadığı yere Uzaklara... Çok uzaklara gidelim.
Böyle bir yer yok. Üzgünüm. Hepimiz şiirlerde kuruyoruz bu dünyayı kendimize, avunuyoruz. İnsanın olduğu her yerde zulüm, canilik ve riya. İnsanın olmadığı yerlerde ise, insanlıktan çıkıyoruz hayatta kalabilmek için.
Çok haklısız Nuh bey teşekkür ederim Biliyorum imkansızı istemek hayal etmek gibi bişey... Şiirde anlattıklarımı ancak sonsuz hayatta yaşamak mümkün...
Selamlar ve saygılarımla.