Gerçek sevgi derinlerde yaşanır. Öyle özel duygudur ki; Asla göstermelik olamaz! Gerçek olan sözlerde, yazılarda değil, Yalnızca duygularda yaşanır…
Aşiyandaki kuşlar gibidir sevgi. Yüreğinin en derin yerinde. Orada işler Tüm benliğine ilmek ilmek... Yuva kurar Tıpkı bir güvercinin gibi... Öyle güzel sıcacık olur ki Tüm benliğini sarar sevgi. Sarıp sarmalar ana yüreği gibi...
Aşk ise sevginin en yücesidir, Duyguların en yoğun ve zor halidir Aşk düşünce yüreğe zevk ve acıyla Dolu gelgitler yaşanır. Bir bilmecedir sanki. Varla yok arası Aşk en zor dersidir Hayat okulunun…
Aşk bir içten bakıştadır Gizemli bir sır gibi... Aşk nefeste, bir dokunuştadır... Aşk yağan yağmurdadır Tepeden tırnağa sırılsıklam olmak gibi... Aşk tutkuyu derinlerde yaşamaktır... Yeri, yurdu, vatanı sen olan... Aşk olmazsa olmazındır, Vazgeçilmezin, tutkundur… Duygularının tümüdür...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ ve AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ ve AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın tarifini yazsam yeniden diye bir şarkı vardı bana onu hatırlatan ve gerçekten en güzel şekilde tanımlayan harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Sevgi ve aşk bundan güzel tanımlanamazdı... Her şeyin en güzeline layık olan Yeliz Kızımın burada tanımladığı gibi sevgi ve aşkı bulmasını Yüce Mevlam'dan diliyorum... Güzel şiir için kutluyorum... Sevgiler...
Tebrikler.
Kaleminize sağlık.