Nice uzun zaman oldu Ne gökyüzüne uçurtmasını özgürce salan Cıvıl cıvıl çocuklar. Ne de o iyi insanlar. Sahi şimdi neredeler? Bir bileniniz var mı? Nerede o güzel insanlar? Nereye kayboldular? Güzel değil gökyüzü artık eskisi kadar... Özgürce uçamıyor. Kuşlar...
Yeryüzünde yaşayan Adına insan dediğimiz İnsanımsı insafsız yaratıkların Yaptığı kötülükler Dayanılmaz hal alınca İyileşmek için insan Doğanın kucağına sığınmalıydı. Çünkü insanın doğaya Yaptığı onca tahribata karşın Kendini yenilemeyi başaran doğaydı Sarılmalıydı ona Ve kendini dinlemeliydi.
Son zamanlarda yaşanan Çocuklara ve kadınlara yapılan şiddet ve istismarın Doğaya ve hayvanlara insafsız saldırıların Ve her türlü kötülüklerin son olmasını Ve adaletin biran önce yerini bulmasını Diliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDE??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDE??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke olsa dileklerin Keşke herkes senin gibi düşünse... Mümkün mü? Doğanın güzelliğini kavrasa Onu yıkmaya kıyabilir mi? Çocukların o saf ve kötülüklerden ırak Sevgi dolu bakışlarındaki güzelliği hissetse Onlara kıyabilir mi? Ve kadın denilen o değerli varlıklar Kimimize ana kimimize bacı Kimimize zevce Ve sevgi dolu kızlarımız Ayaklarının altında cennet müjdesi verilen değerli varlıklar Sizlere kıyanlar insan denilebilir mi?
Ben çok zor bişey istemiyorum Kadir babam insan olmanın en temel şartları vicdan ve merhamet insan olmak zor degil ki ama maalesef ki değerler zamana yenildi hepsi tek tek kayboldu kötü zamanlardayız korkarımki kendine gelmezse insan bizi çok daha kötü bir gelecek bekliyor oysa çok basitti Yaratandan ötürü bir insanı sevmek,doğayı hayvanları korumak
Keşke herkes senin gibi düşünse...
Mümkün mü?
Doğanın güzelliğini kavrasa
Onu yıkmaya kıyabilir mi?
Çocukların o saf ve kötülüklerden ırak
Sevgi dolu bakışlarındaki güzelliği hissetse
Onlara kıyabilir mi?
Ve kadın denilen o değerli varlıklar
Kimimize ana kimimize bacı
Kimimize zevce
Ve sevgi dolu kızlarımız
Ayaklarının altında cennet müjdesi verilen değerli varlıklar
Sizlere kıyanlar insan denilebilir mi?