Kimse kimseyi bilmez, insanlarda izan yok Devir dönüp de gitti, arayıp da gördün mü Köz olsa da sineler, kim nicedir soran yok İçte ateş kor gibi, bir tas suyu verdin mi Yaban çeker ipleri, dik duruşta yerdin mi ,,, Yürekler içten çöker, dışları da sonbahar Özünü özler durur, kalplerde de volkan var canlar dertlerde kaldı, gitti gelmez Nevbahar dostta mecal bitmeden, destek için vardın mı Teselli olsun diye, gönlü gönle kardın mı ,,, Gülün ki şifa ola, gönüller huzur bula Kimseye kin gütmeyin, meşakkat olur kula Sizsiniz tek çaresi, geliverseniz yola Mazlumu ezenlerin, defterini dürdün mü Üşüyen biri için, hiç çorap da ördün mü ,,, Yollarız mı kapalı, yüzüz mü kara sizin Düşleri de kararttın, yakıp kavurdu sızın hep al bir gül oldunuz, o bülbül öldü kızım Bir gün olsun atanı, gidip de bir sordun mu Onca emek verdiler, bir an hayra yordun mu ,,, Koca bir nehir misin, yoksa kuru deremi Doktor çare olmaz ki, sende vardır keremi Bin bir dertle donattın, o delirtir yaramı Kanatıp da durursun, acıyıp da sardın mı hasret sardı her yanı, neşter vurup yardın mı ,,, sevgisiz neye yarar, köşk ve sarayın gülüm Zalim oldu insanlar, bu nankörlük bir ölüm Çekiştirip durursun, her bir halinde zulüm Bahtların yıldızımı, yoksa bir nazardın mı Çıkara kul olmasan, kudurup azardın mı…
(09.03.2021) AZAP.. (Kadri Atmaca)
TÜM DOSTLARIN MİRAÇ KANDİLİNİ KUTLAR TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLAR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDERİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Kimse kimseyi bilmez… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Kimse kimseyi bilmez… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cıvık cıvık aşk şiirlerinden bıkmıştık. Oysa toplumun dertlerini dile getirildiği böyle özlü şiirlere de ihtiyacımız var. Bu bakımdan sizi kutluyorum. Dost selamlar.
Yine harikalar yaratmışsınız üstadım. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.
Kadri hocam biraz sitem biraz özlem içinde nazikçe nasihatlar gizliydi beklenen biri var gibiydi şiir duygu yüklü ama dilerim kaleminiz gönlünüze şifa olur dizeleriniz ve sizi kutlarım kandiliniz mübarek OLSUN sevgiyle kalin hoşçakalın..
Merhaba DEĞERLİ USTA Güzeldi eserin her zaman ki tadında Kutluyorum kalemini ve eserini Gönlün abat olsun, huzurla dolsun Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Değerli kaleminiz sayfanızda yine güzel bir esere imza atmış dost akıcı ve duygusal çeşitli anlam ve yoruma açık eserinizi beğeniyle okudum sayfanızdan yürek sesiniz okuyucuların yüreğine güzel mesajlar vermesi dileğiyle yüreğinize emeğinize sağlık sayfanızda nice güzel eserlere imza atmanız temennisiyle sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Şiiri okudukça okuyucunun ruhunu yenileyen duygularını canlandıran-oluyorsa ve derin bir sevgi uyandırabiliyorsa şiir anlamlı ve güzel şiirdir. estetiği ve ritmi güzel istenerek içtenlikle yazılmış güzel bir eser . Beğeniyle okudum. Üstadım