mutfakta sarımsak filizlenmiş yeşillik olsun diye saksıya diktim yakında ayrı eve çıkacağım derse şaşırmayacağım ne olurdu sanki gözünün içine baktıklarım da böyle yaşasa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Sarımsaklasak da mı saklasak' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Sarımsaklasak da mı saklasak' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fazla değer vermeyeceksin🤔🤔🤔 Melamine porselen değeri verirsen kendini karaca takımı filan sanır🤗🤗🤗 Herşey ederi kadar prenses🤩🤩🤩 Bırak sarımsağı sebzelikte mutlu yaşasın😜 Günaydın bi kahve💕💕💕 ☕🍰☕🍰
mutfakta sarımsak filizlenmiş yeşillik olsun diye saksıya diktim yakında ayrı eve çıkacağım derse şaşırmayacağım ne olurdu sanki gözünün içine baktıklarım da böyle yaşasa...
Şiirinizi beğenerek okudum. Güzel ve anlamlı Selamlar...
Muhtesem!..Sarimsaklari tulbent arasina koyup bohcalayip isik almayan bir yere koymak gerekiyor.Aksi halde ilik ve aydinlik yerde filizlenir..Gun yuzu gormemesi ve havadar olmasi lazim saklanirken:) Hayirli aksamlar.Saygiyla.
Tam salatalık maskemi temizleyip uyuyacaktim ki ,nerden geliyor bu soğan kokusu diye gezintiye çıktım 🤦 tabi ki Sör 🤦odalarımız kiralandı soğancı bey ama sizi balkona asabiliriz fileyle 🙄
Dikersin sularsın büyükürsün biraz palazlanınca gözü başka topraktadır. SULTAN eğer yanlış anlamadıysam bu şiirin anlamı o kadar derin ki. Sevgilerimle...
yüreğinize sağlık