Okuduğunuz şiir 14.2.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kalbimin sahibi sensin - Zeki Müren
Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
💝 Sevgili eşime ithâfen yazılmıştır 💝
SEN YOKSAN BOŞLUKTA KALIR SOL YANIM
Çekilmez olurdu hayat gâyesiz Kalırdı biçâre ruhum kimsesiz Hüzünlü kalbimde, şarkım nağmesiz Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Sadâkat içinde, ahde vefâyı Veremez kimseler bana sefâyı Duygular coşmazsa çeker cefâyı Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Kalbimin içinden gelen bu sözde Kahve gibi kırk yıl hatırlı gözde Arının konduğu çiçekte, özde Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Hep böyle göz göze aşkına kansın Karanlık geceyi gündüzüm sansın Fırtına yemişim bana limansın Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Mutluyken yüzünü okşasın rüzgâr Senin için çalsın kemanlar, sazlar Bitmesin aşkımız mahşere kadar Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Sen benim tükenmez, bitmez hülyâmsın Gördüğüm gerçeksin, gece rüyâmsın Sen tâlih kuşumsun, tatlı belâmsın Türkmenoğlu der ki gözü elâmsın Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
14 Şubat 2021 - İzmit
💙 Naçizane şiirimi bu anlamlı güne lâyık gören değerli seçki kuruluna, yorum, beğeni ve güzel temennileri için tüm şâir dostlarıma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum, sağolun, varolun. 💙
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oooo, ben yokken neler olmuş böyle bu sayfada. Kurdeleler basmış her yanı. Maşallah nasıl bereketli bir sofraysa artık duyan gelmiş. Gelmişler de ne güzel etmişler. Bir sürü tertemiz yürek, koca yürekli yiğit bir adamı tebrik etmişler. Güne düşen şiir, temasıyla zaten bu ödülü fazlasıyla hakediyordu. Ancak şunu da belirteyim ki, benim için zaten bütün şiirleriniz günün şiiridir, bilesiniz. Çok sevindim sizin adınıza sayın üstadım. Zeki Müren eşliğinde, harika bir eser daha okumak, büyük bir zevkti benim için. Başarılarınızın devamı dilerim. Eşiniz ve size bir ömür sağlıklı, mutlu bir hayat temennisiyle saygılarımı sunuyorum. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Gizli özne var da, gizli mavi yok mu? 😀 gizli mavi için şükranlarımı sunuyorum sayın üstadım. Ben de sizi okumaktan mutluluk duyuyorum. Sağlıcakla kalın vesselam
Etkili yorumunuzu gönlümün mavisine boyadım üstâdım, yorumlarınızdan mutluluk duyuyorum. Bugün şiir eklemedim, bu şiire seslendirme ekledim, okuduğun için çok memnuniyet duydum. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla.
Güne layıkıyla seçilen bu harika şiirinizi ve yazdıran yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum şairim.Muhteşem bir şiir okudum ehli kaleminizden. Nicelerine inşallah.
Maşallah. Dışa yönelen gözlerden içe dönmesi gerektiği üzerine örnek olması açısından teşekkürlerimle ! eşinize ithâfen yazılan, güne binaeen hitap eden bu güzel şiire, heceyi gönülden tebrik ediyor saygılar sunuyorum Şükrü Bey.
Merhabalar Kıymetli Şairimiz Kıymetli Kelemin güzel eserini ve Yazan yüreğini Can-ı Gönülden kutlarım. Güne fazlasıyla yakışmış. Herşeyin en güzeli en doğru hakikatini yazdırması dilğiyle o en güvenli limana emanet ediyorum. Yüce Rabbim Nice Güzel Eserler yazdırıp İnsanlıga sunmayı nasip etsin. Ölümlü dünyada kalıcı güzellikler sunmak dileğiyle. Şehitlerimize Rahmet olsun. Allah Ana babalarına sabır versin Vatan Sağolsun. __________________________Selamlar Sevgiler.
Ben de şehitlerimize Cenâb-ı Hak'tan rahmet diliyorum mekânları cennet olsun milletimizin başı sağolsun kederli ailelerine sabır versin. Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Selamlar ve saygılarımla.
Yerinde ve zamanında ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu vurgulu, sanat ve edebi yönünü gözler önüne seren, okunması analiz edilmesi ve ilham alınması gereken nefis bir şiirdir ki Seçici Kurul'un gözünden kaçmamış ve Günün şiiri olarak taçlanıp, hakkıyla tahtına oturmuş. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Şiir sanat ve hayat yolunuzun su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olmasını diliyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. İyi ki varsınız ve iyi ki böyle seçkin şiirlerin altına imzanızı atıyorsunuz. Sevgi ve saygılarımla birlikte tam puanım ve beğenimi iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Naçizane şiirimi onurlandıran, gurur verici bu akrostiş dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler. Genelde yazı yazmaktasınız mutlâka güzeldir ama ihmal ediyoruz, keşke harika şiirlerinize de devam ederseniz okumaktan mutluluk duyacağız inşallah. Sonsuz selâm ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Tebrikler. Güzel bir şiir okudum. Kuruluşuyla, akıcılığıyla mükemmel. Yazan elbet yazarken zevk almış ama okuyan da ayrı bir zevk alıyor okurken. Tekrar tebriklr.
Günün anlamına özgü ve örnek bir hayat arkadaşı paylaşımı. Mutluluğunuz ve birlikteliğiniz daim olsun Şükrü hocam. Kıymetlı eşinizi ve sizi tebrik ediyorum. Saygılar, selamlarımla.
Bilmukabele ben de aynı duyguları paylaşıyorum. Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler, sağolun varolun. Selâmlar ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Hocam şiirinizi günde görünce çok sevindim. İnanın kendi şiirim güne gelse bu kadar çok sevinirdim. Tebrikler bir kez daha. Günün şiirini gönülden kutluyorum. Saygılar...
Bugün neredeyse siteye eklenen tüm şiirleri okudum. Bu kadar şiir arasında GÜNÜMÜN ŞİİRİ seçtiğim bu güzel şiirin GÜNÜN ŞİİRİ olarak seçilmesini görmekten mutlu oldum.
Eşe yazılan bir şiir olması şiiri daha bir anlamlı hale getirmektedir.
Üstâdım son derece müteşekkirim sana ve sonsuz desteğine, ne kadar teşekkür etsem azdır. Bugün benim için de anlamlıydı ve senin de seçmiş olman daha da anlamlı. Sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Selamlar ve saygılarımla.
Kolay yazıyormuş gibi gözükse de doğallığı; sözcükleri anlamlı, yerli yerinde ve ahenkli kullanarak sağlamak ancak sizin gibi ustaların harcıdır. Yüreğinize, kaleminize sağlık, değerli Usta.
Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstâdım. Sadece bugün değil bütün günleriniz kutlu olsun. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Selamlar ve saygılarımla.
Sen benim tükenmez, bitmez hülyâmsın Gördüğüm gerçeksin, gece rüyâmsın Sen tâlih kuşumsun, tatlı belâmsın Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Derin bir sevgiyi anlatan ve günün anlamına uygu bu harika şiiri ve çok saygı değer Hocamın yüce gönlünü tebrik ederim. Mutluluğunuz inşallah ebedi ve sonsuz olsun...
çok güzeldi,öğüt vardı, o güzel yüreğine sağlık Ders vardı,çok da acıklıydı, sevda ve özlem vardı,akıcı ve anlamlıydı, kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla
Sayfanızda yine çok güzel okunaklı akıcı ve etkileyici anlamlı bir şiir okudum yazan kalemin şairini canı gönülden kutluyorum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin hiç susmasın nice böyle güzel şiirler sayfanızda görmek dileğiyle ve bu vesileyle hem üç ayları hemde sevgililer gününüzü kutlarım selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Çekilmez olurdu hayat gâyesiz Kalırdı biçâre ruhum kimsesiz Hüzünlü kalbimde, şarkım nağmesiz Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Sadâkat içinde, ahde vefâyı Veremez kimseler bana sefâyı Duygular coşmazsa çeker cefâyı Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Kalbimin içinden gelen bu sözde Kahve gibi kırk yıl hatırlı gözde Arının konduğu çiçekte, özde Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım üstadım güzel yüreğiniz daim olsun selam ve sevgiler sizinle olsun
Sen benim tükenmez, bitmez hülyâmsın Gördüğüm gerçeksin, gece rüyâmsın Sen tâlih kuşumsun, tatlı belâmsın Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım ----------------------------Sevdaya dair cok güzel bir eser okuduk ustadan Tebrikler
Mutluyken yüzünü okşasın rüzgâr Senin için çalsın kemanlar, sazlar Bitmesin aşkımız mahşere kadar Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım
Sen benim tükenmez, bitmez hülyâmsın Gördüğüm gerçeksin, gece rüyâmsın Sen tâlih kuşumsun, tatlı belâmsın Sen yoksan boşlukta kalır sol yanım ...... Her zerresi, her hücresi buram buram sevda ve özlem kokan, olağanüstü anlatım gücü ile yazılmış çok ama çok etkileyici bir şiirdi. Okuyan yürek dizelerden kendine de pay çıkarma çabasına giriyor okurken. Usta kalem sahibini kutluyorum.
Eşinize ve sevgililer gününe atfen harika sevgi dolu bir şiir okudum kaleminizden değerli hocam çok güzeldi... Mutluluğunuzun bir ömür boyu sürmesi dileğiyle şiirinizi ve kaleminizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygımla...
Güne düşen şiir, temasıyla zaten bu ödülü fazlasıyla hakediyordu. Ancak şunu da belirteyim ki, benim için zaten bütün şiirleriniz günün şiiridir, bilesiniz.
Çok sevindim sizin adınıza sayın üstadım. Zeki Müren eşliğinde, harika bir eser daha okumak, büyük bir zevkti benim için. Başarılarınızın devamı dilerim. Eşiniz ve size bir ömür sağlıklı, mutlu bir hayat temennisiyle saygılarımı sunuyorum. Sağlıcakla kalınız, vesselam...