Ne varsa gönlünde, sen ölçüp biçme. Daya kapısını kapatıp göçme. Dost muhabbetine boş deyip geçme Kelamdan sükutun bahçesini gör.... birisi.(Zekeriya duman) ,...
Yalan olur yalan, yaşadık desem Talihsiz kadere, ben boyun eğsem Gelirim diyerek, sana söz versem Kısmet değil bize, mutlu yaşamak
Biz bu aşkımızla, yürek dağladık Olamaz böyle şey, her gün ağladık Boşa çabaladık, umut bağladık Kısmet değil bize, mutlu yaşamak....ismail karaosmanoğlu ,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Allah’ın rızası… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Allah’ın rızası… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, ellerine,yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı sevgi ve özlem vardı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim
Ne varsa gönlünde, sen ölçüp biçme. Daya kapısını kapatıp göçme. Dost muhabbetine boş deyip geçme Kelamdan sükutun bahçesini gör.... birisi.(Zekeriya duman) ,...
hocam. söylemekten ve anlatmaktan ne çok yorulduk. herkes dikine gidiyor işte. sevgiden, hoş görüden eser kalmamış. çook şey yitip gitti işte. değer diye ömrü heba ettiğimiz uğruna şimdi yerlerde sürünüyor.
yalan ve nefret ve maddiyata tapanlar hatta inançsızlığı ile övünenler.
Ne varsa gönlünde, sen ölçüp biçme. Daya kapısını kapatıp göçme. Dost muhabbetine boş deyip geçme Kelamdan sükutun bahçesini gör.... deyiverdim affınıza sığınarak.
Yokluğumuzu görmeden, rüzgarın nefesinde uçuyoruz. Bizi tutup indirecek olan, amelimizdir ve amelimize ulaşmayı sağlayan ustamın bu harika " günümün şiiri dediğim ve günümü süsleyeceğini umduğum " şiiri yazan yüreği ayakta alkışlıyorum.
Saygılarımla....
.birisi.(zekeriya duman) tarafından 2/6/2021 2:50:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine ve emeğine sağlık sayfanızda güzel anlamlı ve akıcı bir şiirinizi beğeniyle okudum sayfanızda böyle güzel şiirler görmek dileğiyle kalemin hiç susmasın selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
YAZAN YÜREĞİNE SAĞLIK BEYENİ İLE OKUDUM
KALEMİN DAHİM OLSUN
ÇOK ANLAMLI BİR ESER OKUDTUN BİZLERE SAYGILAR