(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tecrübe ettim, ediyorum, edeceğim, Bir anka kuşu misali yalnızlık yırtık dondan düşer gibi çıkar insanın karşısına, hiç olmayacak yerden yeniden yaratır hep kendini küllerinden...
Bu bağlamda "Canının En cansız yerinden" değilde En Hayat Dolu yerinden, en güçlü tarafından vurmak gerekirdi belki de...
Çocuk saftır, temizdir, bembeyaz bir sayfadır çocuk içinde güller kırmızısı umutlara gebe, hayatın pis çarkına dolaşmamış, puşt yalanlara karışmamıştır.
Bir Çocuk Selamıyla Selam Ederim, Çocuk özlemcisi güzel yüreğinize...
Bir külah dondurmanın serinletici tadıyla Bayramlarda giyilen yeni bir elbisenin heyecanıyla Çocuk olmanın verdiği umursamaz hayat anlayışıyla yaşardım hayatımı hiç doymamacasına
Keşke.. Ahh keşke... Dönebilseydim çocukluğuma
GÖNÜL DİZELERİNİZİ KUTLARIM...DAHA GÜZEL DİZELERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.RABATLI
Bir külah dondurmanın serinletici tadıyla Bayramlarda giyilen yeni bir elbisenin heyecanıyla Çocuk olmanın verdiği umursamaz hayat anlayışıyla yaşardım hayatımı hiç doymamacasına
Yalnızlığı tiye almak için sığınılan gerekçeler; olabildiğince şiirsel. Üstelik ilk denemeniz:Çok iyi şiirlerin göstergesi, ha gayret daha nice güzel şiirlere '! Saygımla...
Şaban Aktaş tarafından 7/31/2008 6:15:46 PM zamanında düzenlenmiştir.