Ne zaman aklıma düşsen Özlemin bir çığ gibi büyür içimde Derin derin nefes alır Seni içime çekmeye çalışırım.
Yüzümdeki çizgiler yılların birikimi Her aynaya baktığımda seni hatırlatır Çok şey yaşadık seninle birtanem Ellerimiz titremedi mi Göz göze gelip öpüşürken.
Sevgiyle bakardı gözlerin Dünyanın en mesut insanı olurdum Seni seviyorum dediğinde Mutluluğa boğardı sözlerin beni..
Seni sevmek senle zaman geçirmek Heyecanlandırıyor ayaklarımı yerden kesiyor Kalbim yer değiştiriyor Sana atıyor sevgilim.
Sevgi dolu sözlerim Sana olan aşkımın ifadesidir Bıkmadan her gün defalarca söyleyeceğim Çünkü her anımda hissediyorum seni Bizi birbirimize bağlayan ne var İnan bende bilmiyorum Sana o kadar bağlandım ki kör düğümle İstesemde kopamıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİMİZLE KONUŞURDUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİMİZLE KONUŞURDUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değeli şair arkadaşım yine sayfanızda güzel anlamlı şiirlerinden birini daha okudum duygu geçişleri normal şiire yakışır bir eser olmuş kalemin daim olsun yüreğine sağlık kaleminizden nice güzel şiirler okumak dileğimle kalın sağlıcakla
Özlemin bir çığ gibi büyür içimde
Derin derin nefes alır
Seni içime çekmeye çalışırım.
Anlamlı bir sevda şiiri okudum saygılarımla..