Şahit oldum çok aşka Böyle bir sevda yaşanmadı İçinde her şey var Acı, hüzün, sitemde dahil buna.
Hesap sormayı çok seversin Karşındaki kırılır mı hiç düşünmezsin Aslı astarı olmayan şeyler için Aşkın tuzu biberi der gülüp geçersin.
Daha ne kadar sürecek Bu kırıp dökmeler bu işkence Benimde bir sabrım var Bilmez misin?
Gel hayatın tadını çıkaralım Sevgimize sevgi katalım Ömür denen şey çok kısa Azrail çalmadan kapımızı.
Aşk bilinmeyen bir denklem diyemezsin Seni sevdiğimi görmezden gelemezsin Kapat gözlerini al emanetini Kalbimi çıkarıp ellerine vereceğim Üzme onu olur mu sevdiceğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL BENDEKİ EMANETİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL BENDEKİ EMANETİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübarek anlamlı bir günde çok güzel bir eser okudum. Gönlünüz var olsun. Daha nice böyle değerli eserlerin kıymetli kaleminize nasip olması dilekleriyle. Tebrik ederim.
Yüreğine emeğine sağlık
_________________________________Selamlar