AYASOFYAtaşracı,politik bir yalan sanatıydı aşkımız el’ân yaşanılan-buğusu kör yüreğin camlarında silinen sözlerin izi takiyesiz fakat-lar meşruydu firkat randevularında sarılırdık yasağı yırtık güz öpüşlü dünlerimize ortodoks öykünmemizde yüce Hacı Sophia’mız vardı mimarıydın replikaların sen türbanlar içinde saklardın baretini bense öperdim meryem ananın baş parmağındaki kutsal beni gücenir eğerdi başını ve titrerdi çarmıhında paslı çiviler ve tekrar kanardı yaraları isa baba’ın susardın sen içsesin haykırırdı konstantin’den ’bir oy için bin can feda kalemine şair’ -gönensin muhalif fırka-i hayriyeler -müze olsun sultan ahmet ahh sevgilim biteviye kinim imhâ olsun benliğim göçük aşkın varlığına bitsin arabın tasallutu türkçe çığırsın şerefine ezanlar şehr-eminiyle edirne’de parlatılsın darbeci peymaneler.. söyle ! tanrının adıyla ve sanıyla ? külâhı yamuk başında ve entarisi bol semâzenlere tekinsiz sahnede dönsünler avâreye bizse aşkımıza dönelim sevgilim bitmesin şizofren cüzlerimiz yalana dolana okuyalım beyin pandemisi dünyayı satalım tümceleri şeddesiyle ki görsünler hanyayı-bedavayı bir de kayda geçsin efsaneyi kederimiz n’ot düş’elim rüyamda g’ördüğüm töreyi kültüre düğümledim at avrat silâh’tı ve kadına dayak yasaldı ahh namus belâsı açlığın donmuş hâliydi çocuklar kızlarsa yakıldı kimi bıçaklandı kurşunlandı göz görmedi darpları ne güzeldi; hem dostane barışmalı hemi de bol paralı ve... tüm şehirler karanlığında teneşirle yazıldı// -KADIN’a,KIZ’a şiddete HAYIR ! BAHANE,kahpeyi TECÂVÜZ-ÜL ŞAHANE- . . ..son mısraysa tırnak içinde .. |
tebriklerimle