Kendimde görmediğim resmimdeki hevesi. Yazdığın na’tının sözlerinde sen varsın. Unutur mu yüreğim, kar beyazı nefesi. Bu karışık ömrümün, düzlerinde sen varsın.
Bir içli güfte gibi, yapışmışsam diline. Gönlüm çoktan alıştı, senin garip haline. Sözlerin yel estirir, savrulurum külüne. Yürüdüğüm yolların izlerinde sen varsın.
Ürperen sarı tüyüm, diken diken ayakta. Bırak gamla kederi, aklım dimağım şokta. Bir yokla yüreğini, var mı benden bir nokta. Gizemli bakışımın, pozlarında sen varsın.
Kaç oldu ki saymadım, başımı dönderdiğin. Lafımı bile bile, çevirip sündürdüğün. Türlü türlü acını , soğutup dindirdiğin. Dertlerin çözümünde, özlerinde sen varsın.
Seni nasıl kandırıp verdilerse yanıma. Çöktün durup dururken, girdin gönül hanıma. O da yetmiyor gibi, niyaz ettin canıma. Birisi’ nin yemyeşil, gözlerinde sen varsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen varsın. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen varsın. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yürek sesinizi mısralarına yansıtmışsın kutlarım sayfanda güzel bir şiir okudum kalem tutan eliniz var olsun nice böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
Ne kadar güzel bir şiir imrenerek okudum kaleminiz hep çağlasın değerli hocam yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım güzel eserinizi selam ve saygılarımla
Aşk ile Sevda ile bezeli, Anlamlı Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden kutlarım. İlhamınız bol kaleminiz var olsun. Selâmlar Sevgiler. Sağlıklı Huzur dolu yaşam dilerim.
bir içli güfte gibi, yapışmışsam diline gönlüm çoktan alıştı, senin garip haline sözlerin yel estirir, savrulurum külüne yürüdüğüm yolların izlerinde sen varsın