Koronayı duydular Hortum ile yuydular Akşamleyin mezara Tabut ile koydular oy ……….Ah gariban Gülbey’im ……….Vah gariban Gülbey’im ……….Oğluna nasıl deyim oy oy oy
Yaşın daha yirmide Dostluk kalmış mazide Kimse yoktu camide Hatta Ahmet emmi de oy ……….Ah toraman Gülbey’im ……….Vah toraman Gülbey’im ……….Annene nasıl deyim oy oy oy
Nefis kefen dokumaz Kovid gençlik okumaz Maske gibi korumaz Gözüm yaşı kurumaz oy ……….Ah kocaman Gülbey’im ……….Vah kocaman Gülbey’im ……….Eşine nasıl deyim oy oy oy
Salan bile verilmez Taziyeye gelinmez Hatır gönül bilinmez Ölen ile ölünmez oy ……….Ah balaban Gülbey’im ……….Vah balaban Gülbey’im ……….Babana nasıl deyim oy oy oy ……….Oy
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağıt - Gülbey'im şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağıt - Gülbey'im şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korona yüzünden hayatlarını kaybedenlere Allah rahmet etsin, mekanları cennet olsun. Hastalara da Allah Şafi ismiyle acil şifalar versin. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Sözünüz daim olsun. Selamlar.
Korona yüzünden hayatlarını kaybedenlere Allah rahmet etsin, mekanları cennet olsun. Hastalara da Allah Şafi ismiyle acil şifalar versin. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Sözünüz daim olsun. Selamlar.
Nice insan can verdi Hepimizi çok gerdi Saldın bize bu derdi .........Ah yaradan Gülbey'im .........Vah karadan Gülbey'im .........Hanene nasıl deyim oy
Ne kadar oldu bilmiyorum ama bu hisli dizelerinize bir katkı da benden olsun istedim. Korona'dan hayatını kaybeden tüm canlara Allah'tan rahmetler diliyorum. Hepsinin ruhları şad, mekanları Cennet olsun inşallah. Sizin de yüreğinize sağlık. Sonsuz saygımla...
Korona'ya yazılmış ağıt gibi dizelerdi ve daha nicelerinin ocağını söndürmeye devam eden bu illet virüs artık biter ve herkes rahat bir nefes alır dileğiyle değerli dost kalem. Yüreğinize, duyarlılığınıza sonsuz tebrikler, teşekkürler. Sonsuz saygılar...
Merhabalar Şairim. Dolu dolu oldukca hisli Mana içerikli anlamlı bir Mersiye Güzel bir Eser okudum. Kalemine yüreğine sağlık Yüce Rabbimiz daha da güzellerini yazdırmayı nasip eylesin. Selam ve Duâ ile. Kıymetli Can dost Şairimiz. Rahmet olsun İnşallah.
resulcivcik tarafından 12/13/2020 5:38:28 PM zamanında düzenlenmiştir.