Acıları yüklerim bazan Hatıralar kervanına Bazan ufacık bir acı olurum İğne başı kadar Batınca parmağına hani Çok acıtan O küçücük acı gibi Gelip geçerim Bu şehirden otobüslerle Bir kahin gibi Geleceğimi okurum Seninle yaşanmış maziyi Şarkılarla geçerken
Sonra okurum yine İlk okulda ezberlediğim dualar gibi Adını/her gece Sessiz ve pişmanlıklarla Dolu doluya Halay çeker Geçmişim geleceğimle Anılarım umutlarımla El ele Omuz omuza
Sonra yıkılırım Yeniden Yeniden yıkılırım Tahta beşiklerde sallarım Taş bebekleri Ve avuçlarımda üç taş kalır Acılarda boğulurum Bir kandil fitili gibi anız yangınlarında Haykırırım göklere ve denizlere Yokluğu ve var oluşu haykırırım Kül oluşlarda Simsiyah
Ne gök acır halime Ne deniz ses verir Yankılarıma Sulara düşen Korkularım Kucaklar beni Boğulurum Yıldızların yanlızlığında....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANGIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANGIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne gök acır halime Ne deniz ses verir Yankılarıma Sulara düşen Korkularım Kucaklar beni Boğulurum Yıldızların yanlızlığında YILDIZLARIN ÇOKLUĞUNDA YAŞAMANIZ DİLEĞİ İLE KUTLARIM
Bende oktayzerrin adlı üyeye katılıyorum....Burada gerçektende inanılmaz şiirler var..Okudukça beni şaşırtan ve nasıl yani dedirten...Şiire ve şaire hakettiği değeri vermek dileklerimle...Sevgilerimle...
Sonra yıkılırım Yeniden Yeniden yıkılırım Tahta beşiklerde sallarım Taş bebekleri Ve avuçlarımda üç taş kalır Acılarda boğulurum Bir kandil fitili gibi anız yangınlarında Haykırırım göklere ve denizlere Yokluğu ve var oluşu haykırırım Kül oluşlarda Simsiyah
Ne gök acır halime Ne deniz ses verir Yankılarıma Sulara düşen Korkularım Kucaklar beni Boğulurum Yıldızların yanlızlığında....
Yüreği yalnızlık sarmış ve harika dizeler çıkmış kutluyorum şair arkadaş
Ne gök acır halime Ne deniz ses verir Yankılarıma Sulara düşen Korkularım Kucaklar beni Boğulurum Yıldızların yanlızlığında.... _______________gerçekten hoş dizelerdi,kutlarım... kaleminiz daim olsun...
Bu kadar güzel bir şiir 3 yorum almışsa tabi şimdilik, bu işte bir iş var demektir..ama nasıl bir iş işte onu anlayamadım...bazen düşünüp duruyorum acaba bir şiir sitesinde bir şair yani şiir yazan kimse diyelim acaba kaç şiir okuyor ? bir kere bir şairin tüm şiirleri okuması yalan hatta hâyal olur...buna ne sabrı yeter ne de zamanı...üstelik şiirine gelen yorumcu şairler o da yorum yazacaktır yani al gülüm- ver gülüm taktiği uygulacaktır yine fakat acaba ne kadar ses getirecek o da ayrı bir konu...işte böyle bir hengâme içinde böyle şiirlere de şairlere de yazık ve haksızlık oluyor bence...lütfen biraz hep aynı isimlerin şiirlerini değil de arada bir de olsa değişik isimlerin şiirlerini de biraz okuyalım... zaten biz okumaktan çok yazan bir milletiz...biraz daha farklı bir yol seçelim...şiir adına birlikte ve el-ele, gönül-gönüle ortak hareket edersek sanırım özlenen hedeflere de kolaylıkla varabiliriz... güzel şiirinizi bu vesileyle kutlarım..sevgi ve selamlar..saygımla...
Ne gök acır halime Ne deniz ses verir Yankılarıma Sulara düşen Korkularım Kucaklar beni Boğulurum Yıldızların yanlızlığında....
kalabalıklar içerisindeki yalnızlığınızı haykıran dizeler ve yalnız kalma korkusuyla size yansıyan yüzü harika bir paylaşımdı güzel dizelerinizi kutluyorum efendim esenlikler dileği ile saygılar..
Tebrik ediyorum.
Hürmetle.