Ne güzel zamanlardı... Çok da seneler geçmemişti. Hepsi ama hepsi aklımda Daha dün gibi... Hepimiz alışkın olduğumuz, Evimizde, işimizde, Okulumuzda, gezmelerdeydik...
Ama… Kıymetini anlayamadığımız günlerdi Dostlarla bir araya gelmenin ........Sohbetlerin .................Yüz yüze eğitimin. Dahası… ........Sağlığın. ................Nefes almanın bile
Sonra bir virüs... Veba gibi sarmaladı Yakıp kavurdu dünyamızı. Düşünün... Gözle görülemeyen... Elle tutulamayan... Ama çağın vebası olarak nitelenen. Adına Kovit-19 denilen. Bir virüs yalnızca. Esnafımızı vurdu... Bütün insanları vurdu. Çığ gibi arttı vakalar. Hızla çoğaldı ölümler Olanca şiddetiyle Yüreklerimizi yakmayı sürdürüyor. Sürdürecek de...
Hepimiz zor anlardan geçiyoruz. Ama biliyorum ki Bu günler de geçecek... Allah’ın da izniyle... Gün gelecek Bu kâbus bitecek... Ve bir sabah uyandığımızda...
"Bir kâbustu." ........"Çok şükür geçti..." ................"Bunu da atlattık" Diyebileceğimiz... Mutlu, huzurlu ve sağlıklı günlerimiz olacak... Tüm kalbimle inanıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE GÜNLERDİ DİYECEĞİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE GÜNLERDİ DİYECEĞİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudumuz odur Kızım... İnşallah gelecek o günler... Ve biz belki çocuklarımıza, torunlarımıza... "Siz neler gördünüz ki!" diyeceğiz. "Halinize şükredin" diyeceğiz. Ve o günleri anlatacağız. Ve Rabbimize yalvaracağız. O kâbusu bir daha yaşatmaması için...
Çok anlamlı bir şiirdi Kızım. Kutluyorum.
superbaba tarafından 12/1/2020 1:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uçurtmamız tel örgülere takılı kaldı göklerde süzülmüyor kaç zamandır
Gökyüzü bile eskisi gibi degil Kirlendi dünyamız nefes alamıyoruz Bir illet yapıştı yakamıza bırakmaz oldu. Artık hiçbirşey eskisi gibi değil Kuşlar bile çırpınır oldu....
Benimde tek temellim odur Kadir baba inşallah bu virüs sininir dünyamızdan Sevdiklerimize dokunmadan gitsin bitsin Tüm insanlardan uzak olsun tek duamdır. Teşekkür ederim Kadir babam hürmetlerle
Aminn inşallah benimde tek dileğim o umudumuzu inancımızı sabrımızı koruyalım. Güzel günler daha nice güzel yıllar görececegiz inşallah teşekkür ederim saolun saygılarımla..
Belâyı verenin bir bildiği vardır. Belayı bulaştıran bir aracıdır. Hani diyor ya bir Ayetinde Hâkk Tealâ Sizin için hayr da şer,şer de hayr vardır.Siz bilemezsiniz. İnsan kendisini sorgulamalı bu belalar niye bizim başımızda.
Çok doğru diyorsunuz Resul hocam saolun varolun umutsuz yaşanmaz Umutsuz hayat olmaz! Sorgulamalı insan tabiki ama hocam covit-19 biyolojik bir silah olarak dünyamıza musallat edildi Rabbim bizleri tez zamanda bu musibetten kurtarsın inşallah her gün ölüm sayıları ve Vaka artışları beni derinden üzüyor.., Saygı ve selamlarımla.
İnşallah gelecek o günler...
Ve biz belki çocuklarımıza, torunlarımıza...
"Siz neler gördünüz ki!" diyeceğiz.
"Halinize şükredin" diyeceğiz.
Ve o günleri anlatacağız.
Ve Rabbimize yalvaracağız.
O kâbusu bir daha yaşatmaması için...
Çok anlamlı bir şiirdi Kızım.
Kutluyorum.
superbaba tarafından 12/1/2020 1:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.