Karşılıksız açtığın elini tutmayana! O yürek yuvasına konmayan kuşa yazık... Lisân-ı hâle bakıp aşık olmazsa sana ; Sana şiir yazmayan kaleme tuşa yazık!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(243)LİSAN- I HÂL !.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(243)LİSAN- I HÂL !.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın TURANOĞLU muazzam güzellikte yine az kelime ile çok anlam ifade eden buluşlarınızı hayranlık ile takip ettiğimi bilmenizi arzu ediyorum. KAİNATTAKİ HERŞEY AMA HERŞEY YARATANIN ESMASI OLDUĞUNA GÖRE, SEVMEMEK ANLAMSIZ, SEVMEMEK NASİPSİZLİK SEVMEMEK KEM TALİH... "iNSANIN GÖZÜ BAKTIĞI KİMSENİN DOST VEYA DÜŞMAN OLDUĞUNU TANIR. sENİN GÖZLERİN BENİM GÖZLERİME ÖYLE BİR TAKIM KALP SIRLARI GÖSTERİ Kİ KENDİNE KALSA MÜMKÜN DEĞİL AÇIĞA ÇIKARIP GÖSTEREMEZSİN." der Hükema!
tebriklerimle efendim
Kaleminiz kavi olsun saygılarımla daima.....
KargülüALMILA tarafından 7/25/2008 11:28:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selam Saygı hocam uzunca bir aradan sonra yine sizi okumak eserlerinizle aydınlanmak nasip oldu yüreğinize sağlık anlamlımı anlamlı olmuş yine şiir SAYGILARIMLA...
belki de hepimiz biraz bu kuş gibi değilmiyiz.........(çok karışık bi cümle oldu ama sadeleştiremedim napıyım)