(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yuh olsun! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yuh olsun! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimin günahkar Kimin masum olduğunun hükmünü Allahtan başka kinse veremez. Bize düşen böylesi afetler karşısında elimizden ne geliyorsa insana, insanlığa yardım etmek. Böyle kendi bilmez , insan bile olduğuna kanaat edemeyeceğimiz insanlara şaşkınlık içinde bakıyorum. Rabbim şu an İzmir’de depremden dolayı yaşamını yitirmiş insanlara rahmet, yaralı kardeşlerimize acil şifalar İhsan etsin.. Geçmiş olsun, Rabbim bir daha böyle acılar yaşatmasın İZMİR..
Olay çarpıtmadan başka bir şey değil akıl fukaraları nolacak işte.Bunların ataları da depremi öküz boynuzu sallaması ile oluyor sanıyorlardı.Her zaman dediğim gibi anlayana
Hastalıklı yobaz zihniyetler diyemezler😡 İzmir ve İzmir'liler ile ne zorları var yaa!!!
Çokk büyük bir korku yaşadık, o anın tanımı yok😥çok üzgünüz,inşallah daha fazla can kaybı olmaz.Artçılar devam ediyor,bu kadarla kalır inşallah🙏 Duyarlı yüreğine teşekkür ederim ❤
Çok çok geçmiş olsun😔 Depremin yaşattıklarını iyi bilirim Marmara depreminde yakınımı kaybettim😔 ölümün kıyısından geçtik hep Allah bi' daha yaşatmasın🙏
İnsanlık son yüzyılın cehalette zirvesini yaşarken bu tür provokatörleri önemsememek lazım. Onlara kızmak, bir şeyler izah etmek bile gereksiz. Zira insanlıktan nasibi olmamak en büyük ceza değil mi? Bu nasipsizliği kavramadan geberip gidecek bir çok x-y-z var.
Depremi yaşamayan bilemez, bu acı hepimizin geçmiş olsun herkese.