(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı kılınanın anlamsızlığının anlamsızlığını anlamam en anlamlısıydı. *********************************************** Kutlarım şairem ilginç aslında anlamak ve anşlaşılmak birz zor gibi ne dersiniz..? herkesten aynı anlayışı beklemek zor olmalı diye düşünüyorum..
Anlamlı kılınanın anlamsızlığının anlamsızlığını anlamam en anlamlısıydı. seni sana anlatmak sözlerin en güzelinde saklı seni seviyorum kalemin daim olsun can dost sevgilerimle zaralıcan
öss sorusu olsa; burada şair ne demek istedi diye sorulsa;herkes çuvallardı:)) anlamak dünyanınen ağır işi anlamak ve anladığının ağırlığı altında kalmak....sevgilerimle...
bu bir şiir değil olamazda... zekice yazılmış bir bilmece belki belkide anlamsızlıklardan anlam çıkarması zorunluluğunda bırakılan bir insanın bu anlamsızlıklar karşısındaki derin anlamsız bakışlarını ifade eden ve bir anlamlı ifadede bulunamayan kelimeler topluluğudur...
Hayatta huzur ve sükunun mendireği,anlamak ve anlaşılmaktır.Dostum seni anlıyorum sözü kadar değerli bir şey olamaz.Yürekten kutladım.efendim.Selam,saygı...
Anlamlı kılınanın anlamsızlığının anlamsızlığını anlamam en anlamlısıydı.
***********************************************
Kutlarım şairem ilginç aslında anlamak ve anşlaşılmak birz zor gibi ne dersiniz..? herkesten aynı anlayışı beklemek zor olmalı diye düşünüyorum..
UMUT ve DOSTCA