(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
silindi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
silindi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahh otobüsler hayatımın bi parçası beni götürürken üzen ve yine götürdüğü bi getirirken sevindiren sılaya alıştıranda onlar oldu hep beni gecenin karanlığında yarı uyanık otobüs yolculuklarını özledim şimdi...tebrikler çok özgündü...
’otobüs..otobüs..otobüs..’ diye sayıklar vaziyette geceler boyu uyuyakalmak.. ne kadar bana ait..! ---- Farklı anlatım, özgün üslup... Kutlarım, kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun!...
otobüs deyince kaçınılmaz olan yolculuklar düşüyor akla.. nereye kavuştursa kavuştursun ya da kimden uzaklaştırırsa uzaklaştırsın yollar ve otobüsler en çok da trenler hüzün verir bana.. otobüsten söz eden bir şiir okumak güzeldi bu yüzden.. bir de sevgiliye benzetmek onu, sevimli durmuş.. sevgiyle kalın..
bilmediğin bir yereyse hele de yolculuk, değme o zaman keyfe, molalarda içilen çay ve sigaranın verdiği haz o da bambaşka, ya ayıran ya da kavuşturan...
’otobüs..otobüs..otobüs..’ diye sayıklar vaziyette geceler boyu uyuyakalmak.. ne kadar bana ait..! güzel bir şiir.. anlatım ilgi çekici.. kalem baki ola..
uyumaktan ziyade kulağınızda sevdiğiniz müziklerle yol kenarında akıp giden ağaçları izlemek en güzelidir hele bir de geceyse..o yıldızlar.aylar.içinden geçtiğiniz köylerin ışıkları..muhtemelen sevdiğinizi düşünüyorsunuzdur ve hayaller kuruyorsunuzdur farkında bile olmadan.. arada bir de gözünüz cama yansıyan siluetinize çarpar ve kendinizle göz göze sessizce konuşmaya başlarsınız,ne çok konuşucak şeyiniz vardır halbuk en yakın dostunuzla..ne kadar zaman olmuştur onu görmeyeli.
kaleminize (klavyenize;) sağlık.. en sevdiğim yerlerdir otobüsler çünkü kendimle buluşabildiğim yalnız kalabildiğim(tüm kalabalığa rağmen) ender yerlerdendir.;)