(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen diyorum kendi kendime, Ben bu şehre ait değilim. Gecesi başka bu şehrin, Yıldızlar eksik gibi, Ayın şavkı yok, Benim şevkim yok, Sen yoksun...
Gece; Ayaz gece, Gece sensiz, Gece sessiz. Dört duvar bir oda içre, Tıkılıyorum...
Bazen diyorum kendi kendime, Ben bu çağa ait değilim. Bu çağ yenilmişlik, Bu çağ ahir zaman. Çabalamak boşa, Ruhlarımız tutsak, Tutsaklık ne yaman...
Tutsaklık; Kahpe tutsaklık, Mazime kast eder, Kalleşe dost eder. Bu ruh sığmıyor çağa, Sıkılıyorum...
Bazen diyorum kendi kendime, Ben bana ait değilim. Yüreğim iki parça, Bir yanımda vatan, millet, Diğer yanımda yar sevdası. Vatan zorda, millet zorda, Yar gidişin cabası.
Yar; Amansız güzel yar, En büyük zalim, Ve tek hayalim. Hayallerimde darbe, Yıkılıyorum...
_________________________ Muhteşemdi yine kalemininiz daim olsun saygımla...................
tülay bilgin tarafından 7/22/2008 5:01:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen diyorum kendi kendime, Ben bana ait değilim. Yüreğim iki parça, Bir yanımda vatan, millet, Diğer yanımda yar sevdası. Vatan zorda, millet zorda, Yar gidişin cabası.
Yar; Amansız güzel yar, En büyük zalim, Ve tek hayalim. Hayallerimde darbe, Yıkılıyorum... OOOY OOYKİ BENİM GÜLÜM NE KADAR GÜZEL YAKIŞMIŞ SERBEST DİLİNE ELİMDEN TAHTIMI ALDIN HAYRAN KALDIN CAN YÜREĞİNE SEVGİLER KALEMİN DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE ZARALICAN ABLAN
Şiirinizi okumakta geciktim sanırım,,gecikmiş yorumum affola:)
Tebrik ederim ...
Kelaminize hürmet yüreği kalem şair..