(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOLUNAY VAKTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOLUNAY VAKTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elimde çoktan sönmüş bir sigara izmariti Senin kokunu solur gibi içine çektiğim Onun kadar muhtacım sana Ucundaki küller gibi Parça parça dökülürsün kalbimden
Unuttun demek deme sakın Unutulmak yıllara özgü Ben her aya,yıldızlara baktığımda hatırlarken seni Sadece gece değil Karanlık içime her düştüğünde O dolunay vaktini yaşarım Sen değilsen yanımda Birkaçyıldız seçerim gökyüzünden Onlara bakıp Gözlerini hatırlarım Sokaklar kimsesiz sesszi Sahiplenrim bütün bir geceyi Sana hediye etmek için Mutlu şarkıılar toplarım dudaklardan Attığım her adımda Gölgeni gölgemde hissederim Korkmam o yüzden yalnızlıktan Sokak lambaları tutabilir mi gülüşündeki aydınlığın yerini O yüzden gözlerimi kapatıp Sesinle yetinirim Bir dolunay vakti Elimde çoktan sönmüş bir sigara izmariti Senin kokunu solur gibi içine çektiğim Onun kadar muhtacım sana Ucundaki küller gibi Parça parça dökülürsün kalbimden Kışın yazın olduğu gibi güzel değil geceler Kalbin kadar sıcak... Hafif bir rüzgar dokunur yüzüme Aldanırım ,sanki ellerindir Bir rüyaya teslim olur ruhum o zaman O an ne gece kalır Ne karanlık Ne ay... Sadece seni yaşarım.
dolunayda bir kurt.. anne sancısında.. dolunayda bir kurt.. gözleri dolmuş.. yediği hamile ceylan aklına gelince.. şefkat ve sevgi.. herşey olağanca.. yüreğine sağlık şair.