(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk (haiku) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk (haiku) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Orhan Veli Kanık ile daha bir çok sevdiğim şairlerin kısa şiirlerini bilirdim. Lakin "haiku"yu yeni duydum dersem beni ayıplar mısın Ahmet şiir dostum?
Bu kısa şiirini okur okumaz; Parantez içine aldığını araştırdım Ve kendi adıma utandım açıkçası. Ama aynı zamanda bir hayli de beğendim örneklerini.
Tdk da "eğlenceli mısra anlamına" geliyormuş bu arada. Artı bu bana bir fikir de verdi! Bakalım ne çıkacak altından ;)
Demekki aşk ne büyük ve ne de tehlikeli. Anlamlı bir noktaydı. Gerçek sevgi tüm insanların dileği. Kaleminize, gönlünüze bereket değerli üstadım. Saygılarımla.
Damlaların sel, sel akıp sevgi seline dönüştüğü çok anlamlı güzel dizelerdi yüreğinizden dökülen, keyifle okudum gönülden kutlarım şairimi...ilhamınız daim olsun selam ve sevgilerimle...Ziya VAR
Çok güzeldi çok acıklıydı, yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı sevda ve özlem vardı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
Lakin "haiku"yu yeni duydum dersem beni ayıplar mısın Ahmet şiir dostum?
Bu kısa şiirini okur okumaz;
Parantez içine aldığını araştırdım
Ve kendi adıma utandım açıkçası.
Ama aynı zamanda bir hayli de beğendim örneklerini.
Tdk da "eğlenceli mısra anlamına" geliyormuş bu arada.
Artı bu bana bir fikir de verdi! Bakalım ne çıkacak altından ;)
Aşka aşık eserini kutlar, esenlikler dilerim sana
Huzurla kal lütfen