bu dünyanın bir zamanı geçerdi geçmezdi kalplerin bitmez telaşı atardı atmazdı bir zihin düşün ki ziyneti yokluk hediyesi ümit çıkmak için evden bahane arayan muska bile var der.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muska şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muska şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nesildaşım şimdi buna inanmayacağım lakin kurt adam ve vampir falan bana bir hoş geliyor neden olmasın diyorum;)) o bakımdan bu tip olaylara olasılık tanıyorum;) Her şey olasi yahu... Değişik güzeldi. Sağlıcakla
Milletlerin Atasözü ve deyim lügatine girmiştir Muska! Çok hafife almamak lazım :)) "Tazıya muska yazmak" "Allah'tan sıska, ne yapsın muska". bizim lügatımızda var ve ilk aklıma gelenler. Halbuki çok basit iki heceden oluşan "Muska" bilim ışığında değerlendirilse göründüğü kadar basit olmadığı görülür. Nasıl mı? Bilim doğanın bir yasası olduğunu açık ve net ortaya koydu. Ne düşünür, doğaya ne gönderirseniz size geri o döndüğü mısırdaki sağır sultanın bile duyduğu gerçek. Öyleyse insanları Pozitif düşündürdüğünüzde, düşünceniz size geri yansıyacağı varsayılırsa, muska kendi bir işe aramadığı halde düşüncenizi etkilediği için kişi kendini iyi hissedecek ve vücut eczanesi kendi kendine ilaçlarını vererek iyileşme sağlanacaktır. Okumayanlara "SECRET(sır)" okumalarını tavsiye etmek isterim. John ASSARAF “En çok neyi düşünüyorsanız o o olursunuz, aynı zamanda en çok neyi düşünüyorsanız onu çekersiniz”. diyor. Son dönemde 8 haftalık online kursuna katıldığım, Dr. Joe Dispenza da "Değişim Zihinde Başlar" derken var olan her şeyin düşünce olduğunu, düşünceni değiştirsen her şeyi değiştireceğini örnekleriyle anlatıyor. Şifa zirvesine katılan, ünü uluslararası sınırları aşan, 16 tıp tahsil etmiş yazar, düşünceyle kendi kendinizi iyileştirebilirsiniz diyor. Elbette onlar benim anlattığım kadar sade cümlelerle değil örneklerle anlatıyor. Son Söz 12 ekimde Eckhart Tolle ile "[email protected]" kurs başlayacak. Beni davet ettiler kayıt oldum. Dünyeviyi de aramızda görmek isterim.
Gördünüz mü? Muska ne kadar çok laf ettirdi. Demek ki :)) bi kerameti var . Şaka şaka
Bu benzersiz kursta Eckhart Tolle bize ne anlatacak , ya da ne öğreneceğiz?
Basit ama bir o kadar derin öğretilerle içsel huzura giden yolunuzu bulacaksınız. Yaşamın sunduğu bolluğa şimdi erişin, onu gelcekte veya geçmişte aramayın. Gerçek doğanızın ne olduğunun farkına varın. Düşüncenizin arkasında yatan özü keşfedin. Hep birlikte bu benzersiz kursa 12 Ekim 2020'de başlıyoruz. Geri sayım başladı:
bir ara çok çıktı zihin ve düşünce kitapları.. okudum da hatırlamıyorum. ne çağırdığımıza dikkat etmek lazım gerçekten, insanı duvardan duvara vuruyor zihin denen.. *
eckhart tolle... internet üzerinden ise mümkün olursa katılırım, bakalım ne gösterecek günler.. söz vermim.
Muska deyince aklıma geldi. Bir zamanlar "gaybi" işlerle haşır neşir iken, bir cinci hoca var, dediler. Hem adamın aklını okuyor, hem de aklını alıyor. Hadi gidek, dedim. Lan adama bir baktım, tam tokatçı. Neyse uzatmayayım adamla papaz olduk, meydan okuma vs.
Ha bire cinlere emir veriyor, üstüme salıyor güya, birde bana kötü büyülü muska yazdı, bunu suyun içinde tut iç de göreyim, dedi.
Hepsini aynen yaptım, bir sürahi okunmuş suyu içtim ama lan ne gelen var ne giden ... yalan dolan.
Arapça bilmem bilmek te istemem... Şunu bi okutayım hocaya dedim. Muskacı değil üni. İlahiyat hocası...
Arapçası pek zayıfmış amma.... sana iyi küfür etmiş.
Her şey olasi yahu...
Değişik güzeldi.
Sağlıcakla