(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PUROLARA SARILAN DİNLERE DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PUROLARA SARILAN DİNLERE DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Daha nasıl anlatılır din kılıflı zulümler, katliamlar, insanlık onurundan ve vicdandan uzaklıklar" demişsiniz. Sayın İigdedikeni .Tam da bunu anlatmak istemiştim.Şıp diye anlayan bilincinize teşekkürler.
Daha nasıl anlatılır din kılıflı zulümler, katliamlar, insanlık onurundan ve vicdandan uzaklıklar. Derin ve incelikli, cesur ve gerçek satırlar. Her dem taze bir acının usta ve duyarlı bir dökümü. Kutluyorum kalemi.
Merhaba Haşim Bey, Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim.Herkes hayatı farklı noktalardan algılar,kabul edilen ya da reddedilen şeyler kişilere göre farklılık gösterir. Şiir imge işidir,imgelerin derinliğine inene şiir gayet açık. Savaşlardan bahsediyorum din kılıflı ama purolara sarılı(yani sömürüye,ekonomik temelli) savaşlardan.Mutluluk getireceğini söyleyen cennetleirnden bahseden ama dünyayı ceheneme çeviren savaşlardan.Tıpkı Irak savaşı tıpkı Haçlı Seferleri gibi. Teşekkür ederim tekrar, umarım açıklayıcı olmuştur.
Allah katında din yalnızca islamdır dinleri kabul etmiyorum çünkü dinler değil din vardır melek şeytana karışmaz cennet cehennem kalıcıdır kaçmaz gelmez kaçanlar oraya varır yani şeytanlaşan insan cenneti cehennemi karıştıranda insan ben çok birşey anlamadım şiirde açık değil neye hizmet bilmedim dilinize sağlık .
"Daha nasıl anlatılır din kılıflı zulümler, katliamlar, insanlık onurundan ve vicdandan uzaklıklar" demişsiniz. Sayın İigdedikeni .Tam da bunu anlatmak istemiştim.Şıp diye anlayan bilincinize teşekkürler.