(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTI-EKSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTI-EKSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNSAN KAİNATIN KÜÇÜK BİR MİSAL-İ MUSAĞĞARI,KAİNATTAKİ BÜTÜN GÜZELLİKLER VE KÖTÜKLER İNSANIN HARİTASINDA VAR VE HER GÜN HER AN BİR FARLI ALEMİ FARKLI BİR MEVSİMİ VAR,ÇOK ŞEYLER İSTER ÇOK TEMAYÜLLERE MEYLEDER...DÜŞÜNDÜRÜCÜ DİZELERİNİZDEN DOLAYI TEBRİKLER..SELAMLAR..
kimi diyor özgürlük kimi diyor hürriyet kimi diyor sabrım taştı,kimi diyor sabret
kimi diyor sevgi emek hoşgörü gerek kimi diyor usandım artık kaçmam gitmem gerek...
Hepimiz zaman zaman o anki ruh hallerimizle gönül kelemimizden akan duyuları dile getiriyoruz bir şekilde...Bir şiirde aşk' a methiyeler yazarken diğer şiirde küsebiliyoruz...Sanırım doğrusuda bu... Beğenerek okudum her zaman sevdiğim bir kalem ... saygım ve sevgimle...
sonunda hep düşünmeye sevkeden şiirlerinizi okumayı çok seviyorum. zordur her şiirde aynı keyifi sunabilmek; aynı ama sıkmayan ritmi tutturmak...insanoğluna gelince hep olmayanı istemekle beraber, bir kere yakaladı mı gerçeğin büyüsünü bırakmaz yakasını...zevkine varınca o anların dakikaların hep özlem duyar ve yankılanmasını bekler en güzel ahengin.... Allah razı olsun. yüreğinize sağlık efendim.