(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞLARA İNAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞLARA İNAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharı beklemeyin derim.Bence siz kendiniz bahar,kendiniz en güzel çiçekler ve kendiniz en güzel çiçek kokularısınız zaten,farkedin lütfen.Selam ve sevgilerimle.
Bence artık çiçeklerden,kuşlardan,böceklerden bahsederek şiir yazılmıyor.. yazılsa da bu şiir olmuyor.. Şair,toplumsal sorunlardan bahsetmeli yazdıklarında.. bilmiyorum belki siz de baharın gelmesini bu toplumsal sorunların bitimi olarak yazmış olabilirsiniz ama bu sorunlar çiçeklerle,böceklerle bitmyecek kadar büyük.. O yüzden sanırım çok çalışmanız gerekiyor...
Ama rumuz güzel, Sezai Karakoç'un en sevdiğim şiirlerinde birtanesi "lili"
Bir gelse bahar Sebepsiz aşkların,mevsimi misali Hazırlıklı karşılanan ,kışlara inat... HER BAHAR AŞIK OLMAK VE ŞİİRSEL DÜŞSEL YOLCULUKLAR YAPMAK ;KIŞA,NEFRETE İNAT...
bahar gelmek uzere, gocmen kuslarda yola cikmak uzere... sevinc dolsun yuregin, kisa elvedaya hazirlaniyuruz. Ama ben kisida cok severim lili. ben pek kar yuzu gormemde, ozlemlerimdir kar yagisi... Sen hic uludaga ya da palandokene gittin mi? Ben henuz gidemedim ((( belki bir gun...
gördüler belki de kışın ölümünü."
Yürek imzanıza sağlık...
Erdemle kalın...