(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
veda ile ilgili kelimeler bende hüzün tadı bırakıyor..okumakta da ,yaznkatada zorlandığımı söyleyebilirim ben anlatamam belki bir gün ....zaten hep sessiz gittim..
Hüzün...Hem de çok...Dilerim tez zamanda her şey normale döner.. Hayat hepimize küçük oyunlar oynuyor bazen..Belki hatırlarsınız ben de veda şiirleri yazdım bir çok kez.. Bunalımdaydım..Halâ sorunlarım var ama maddî Allah'a şükür...
Burası benim kaçış yerim be dost..Sıkıntılarımı atmama yardımcı oluyor..Dostlarla beraber olmak rahatlatıyor biraz.. Dilerim herşey güzel olur hayatınızda...Kutlarım samimi şiirinizi..Selam ve Saygımla..
çok güzel kurgu gördüm kutlarım burda şiirinizdeki cümleyi tekrarlamak istiyorum evet hayat çok zor ve kısa yaşammın içinde an,lar çok az onun için anı yaşamak lazım diyorum saygılar kutlarım
hayatı zamanında yaşamak gerçekten nedense hep böyle düşünülür aslında hep zamanında yaşadık yapamadıklarımız bize keşke dedirtir.yaptıklarımızın bıraktıklarımızın yerini hiç bir yapamadığımız dolduramaz aslında.yani hayatı yaşamamız gerektiği gibi yaşadık.şiiriniz harikaydı veda kelimesi herkezi hüzne boğar umarım sadece şiirsel bir vedadır.yüreğinize sağlık .mutlu günler dileğiyle.saygılar
Vedamı herşeye rahmen tüm umutlarızla hayatın dallarından birine tutuna şairlerin veda etme gibi bir lüksü yoktur.Her dizede veda ederiz,beddua ederiz,ah ederiz,keşke deriz fakat bir başka dizede yeniden merhaba demek bizim borcumuz olmuştur... Yine duygu aktarımı nefis hislere dopkunan mısralar tebriklerimi sunar ilham melekleri yanınızdan hiç ayrılmaması dileğiyle...
Yüreğinden umutlar,ömründen güzellikler hiç eksilmesin,hele dur daha ne yaşanacak zamanlarımız var ne vedası bu hiç sevemedim vedaları sakın veda sözü deme bana,her vedalarda gözlerim değil özüm ağlar benim.Yüreğin hiç incinmesin güzel dost.Kutlarım.
Sevgi ile hep mutlu kalın...