(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiir olmuş bence okudukca insanı başka alemlere götürüyor sevgili dostum yüreğine sağlık gerçekten çok beğendim tabrikler mehmet girişit adıyaman gölbaşı
çok ii bir şiir çok iyi bir yürek çok iyi bir şair tanıdım yüreğin var olsun şiir dostu ama şu satırlarda ben soluksuz kaldım: Aslında intihardır basiretsiz her karar Şeytan denizlerde kaburgası kırık gemiler arar Zivanayı bir kurt, aklı bir kuşku kemirir
S.Aleyküm,değerli gönül dostu gece sabaha kadar çalıştım yorgun argın evime döndüm uyumadan önce bu şahane şiiri mükemmel dizeleri okuduğunuz için varolun varolun,sadece bu gecenin değil çok gecelerin yorgunluğunu üstümden aldı,yürekten kutlarım,saygılarımla...
muhteşem dizeler dökülmüş kaleminizden ilk defa geldim sayfanıza şiir okumanın keyfini yaşadım.gönlünüze sağlık kutlarım.. en çok ta bu dizeler Kezzaptan denizlerde kopan fırtına Aslında intihardır basiretsiz her karar Şeytan denizlerde kaburgası kırık gemiler arar Zivanayı bir kurt, aklı bir kuşku kemirir Mahzendeki fareler hep bu yüzden semirir çok etkiledi beni...
...Umut dalı, ...kuruyan yaprak, ...Zakkum sürgünü ve acı meyva... Kaçış değildir aslında yırtık yelkenlere fora Parladıkça göğün burcunda Pervin Ve ...... Fermanı var oldukça Hüsrev’in Kapansa da sahilde ışıkları fenerlerin ___Faralerin ve sahildekilerin ................................................ asla bilemeyeceği gerçek Bu süvarı gemisini ölse de terk etmeyecek...
Seçkiyi fazlasıyla hakeden, mükemmel bir şiir... Günün şiirini ve şairini yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Karalamalar enflasyonu arasında ki soluksuz kalışlarımız, ender de olsa böylesi kalite ve emek kokan ŞİİR leri , açılan pencereden doğan güneşle birlikte ciğerlerimize dolan tertemiz ve oksijeni bol bir hava etkisi yaratıyor !
Şeytan denizlerde kaburgası kırık gemiler arar Zivanayı bir kurt, aklı bir kuşku kemirir Mahzendeki fareler hep bu yüzden semirir ..........................................................İLGİNÇ VE DOĞRU TESBİTLERİN YANI SIRA İMGE ŞİİİRİ OLUŞU GÜZEL 'SEÇKİNİZİ KUTLARIM YÜREKTEN : SAYGIMLA:
Yazdıklarımın nezdinizde bir kıymet ifade etmesi beni sonderece onurlandırdı. Kendimce bir bekleyişin, esbabın sukut ettiği yerde umudun, gurbetle yoğrulmuş vuslat arzusunun hafakanlarını resmetmeye çalışmıştım. Herkeste bu hissiyattan bir parça var olsa gerek ki -hak etmediğim- mültefit ifadelerinize nail oldum.
Hepinize tekrar nazik, taltif edici ifadeleriniz için teşekkür eder, saygılar sunarım... Alper...
Efendim, Eleştirinize cevap yazmak haddim değil, Fakat aydınlatıcı olur ümidi ile "günahkar ellerimde" ifadesinin karşılığını "Serçe Kapanı" isimli yazıda ifade etmeye çalışmıştığımı belirtir, beğeneceğinizi umarım...
şair ilk geldim sayfana iyiki de geldim. hep şiirde farklılık ararım farklı kullanım dili farklı tarz farklı dil çok mu çok güzel şair bu ne güzellik mavi saklamış i,çine kocaman bir şiir bu
Kezzaptan denizlerde kopan fırtına Aslında intihardır basiretsiz her karar Şeytan denizlerde kaburgası kırık gemiler arar Zivanayı bir kurt, aklı bir kuşku kemirir Mahzendeki fareler hep bu yüzden semirir
mükemmel ötesi imge düşmeleri bunlar kusura bakmayın ama bu şiir sizi aşar hepimizi aşar . güzel yüreğinize sağlık. izninizle aldım seçtiklerime...
efendim önçelikle böyle güzel bir şiire ilk yorumu yapmak benim için şereftir ve söylüyorum cok güzel mısralar şiirinizin kurgusal yapısı cok güzel duygular ise okuyucuya göre değişebilir buda sizin isteğiniz galiba düşündürmek tebrikler eliniz esağlık
sevgili dostum yüreğine sağlık gerçekten çok beğendim tabrikler
mehmet girişit
adıyaman gölbaşı