“Hak geldi, batıl yok oldu. Şüphesiz batıl, yok olmaya mahkûmdur.” (İsra Suresi, 81. Ayet)
Ey insanlık şunu bil; Allah’ın vadi haktır! Yok olmaya mahkûmdur batıl yok olacaktır. İslam tüm insanlığı kurtaracak bayraktır. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Uyuma uyan artık Müslüman uyanık ol!
Hakikati bıraktık batıla olduk esir, Kader değil sürünmek bilmem kaç yüz yıl küsur, Üstümüzde bir zillet yüzümüzde tahassür. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Uyuma uyan artık Müslüman uyanık ol!
Müslümanım diyerek yan gelip yatanların, Bir kenara çekilip dine suç atanların, Yüzüne bakmaz Allah dinini satanların. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Yeter artık Müslüman uyuma uyanık ol!
Müslüman hiçbir zaman maddeye olmaz bende, Başka yerde arama kusur sende ve bende, İslam ile tembellik yaşamaz bir bedende. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Uyuma uyan artık Müslüman uyanık ol!
Dinsiz dediğin dinsiz, çalışıyor yatmıyor, Bir kenara çekilip dinine suç atmıyor, İnandığı dinini menfaate satmıyor, Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Uyuma uyan artık Müslüman uyanık ol!
Kendine gel kendine silinsin yüzünden kir. Allah’ın dini İslam çatlasın ehli küfür. Sana asla dost olmaz ne Yahudi ne kâfir. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Yeter artık Müslüman uyuma uyanık ol!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYANIK OL MÜSLÜMAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYANIK OL MÜSLÜMAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinsiz dediğin dinsiz, çalışıyor yatmıyor, Bir kenara çekilip dinine suç atmıyor, İnandığı dinini menfaate satmıyor, Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol, Uyuma uyan artık Müslüman uyanık ol!
Ne olursan ol ister inan ister inanma Allah çalışana verir yatana değil İnananda inanmayanda Hakkın kulu inanmadı diye çalıştığı halde Niye vermesin Allah her şeyi verir lakin sonunda suçlu ve zalimleri Mutlak cezası ne ise onuda verecek dinde zorlama yoktur insanlar Dünyada gideçeği yolu kendisi seçer sonunda suçlu durumda olanlar Kendileri ettikleri yüzünden cezaları neyse onu bulacaklar Çok derin anlamları olan bir şiir bir iki kelime ile bu şiir açıklanamaz Gönlüne kalemine sağlık değeli şair tebrik ederim selam ve saygılar sunarım
"Kendine gel kendine silinsin yüzünden kir. Allah’ın dini İslam çatlasın ehli küfür. Sana asla dost olmaz ne Yahudi ne kâfir. Allah yolundan başka yoktur gidilecek yol"
İslam toplumlarının üzerine ölü toprağı serpilmiş gibi. Başlarındaki idarecilerin birçoğu batılılarca atanmış. Dinin içi boşaltılmaya çalışılmış, din kardeşliği unutulmuş. Tembelliğe mahkum bir İslam dünyası... ve suçlanan İslam dini. Tebrik ediyorum, güzel bir konuya temas ederek, güzel bir şiire imza atmışsınız. Selam ve muhabbetle...
Yüce Rabbim İlhamını eksiltmesin artırsın İnşallah
Selam ve Duâ ile sağlıklı günler ve iyi bir yaşam dilerim.