Süveyda gizli günahım Ben seni şiirlerden tanırım Yaşamın aykırılığını anlat Kapat kalbimin kapısını, konuşalım.!
Yaşama sevincinde yok mu yerin .? Durma gölgemde,kendimde görüyorum seni Yanıldık , yanıldım Sende yanıldın ama arzuların suçu yok mu.?
Düş ölüsünden yatak serdim sana Süveyda seni yazdım romanlara Gözyaşımı akıttım baş ucunda ki bardağa Biz istedik sen geldin, zaten sen hep vardın.!
Düella savaşında suç ve ceza Yağmur taklidi yapma gözlerim Hangimiz yok ki içinde Seni düşündükçe süveyda Yangına dönüyor kıvılcımlar.!
Yürüyorum gençliğimi bıraktığım sokakta Yılların suçu yok mu.? Yaprak yaprak sarardım,bedenim bin yaşında İpe çekilmişçesine çile damlar her adımda.!
Fotoğrafımı çeken hayat Düşlerimden dağıldı resimler Bırakın serbest kalsın yıldızlar Süveydayla sarmaş dolaş Bakış yolunda yürüyen çok.!
Gece tarlasından geçerken, ay ışığı yetişti imdadıma Kendinden kaçar gibi karanlıklara gizlendi süveyda Tedirgin topraklı beden Gelip gitsen de eski bir oyuncusu Macera yolcusu süveyda İncitme güneşin belini Siyahı toplar gibi dolaşma karanlıklarda Sıra bendeyse adın kalsın mutlulukta.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............Süveyda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............Süveyda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.