Sensizliği soluyorum her gece Karma karışık düşlerimde Duygularıma gem vuramıyor Seni ne kadar çok sevdiğimi bil istiyorum.
Senden ayrı kaldığım zamanlarda İçimden bir parça kopuyor sanki O kadar mutluyum ki yanında Beni üzen her şeyi Senin varlığınla kolayca atlatabiliyorum.
Seninle kurduğum hayalleri Keşke sana anlatacak cesareti bulabilseydim Hayallerimde öyle güzel yerdesin ki Düşündükçe kalbim küt küt atıyor.
Bu ayrılık son olsun sevgili Her gün canımdan bir can gidiyor Sevgiyi aşkı mutluluğu yaşatan sensin Gel artık yanımda ol diyorum.
Seni öyle çok özledim ki Aklım senden başkasını düşünemez oldu Sevgimi anlatmaya Kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Bir bilseydin sevgili Kalbimin en güzel yerinde olduğunu Sevinçten yerinde duramazdın Bahar olurdu için dışın Kışlar uğramazdı yanına Çiçeklerle kaplardım odanın dört bir yanını.
Sen ben yok Biz varız sadece Koy kalbimin üzerine ellerini Gökyüzünde beraber seyredelim yıldızları Birbirimizin cenneti olalım bir anda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CENNETİ GÖRDÜM GÖZLERİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CENNETİ GÖRDÜM GÖZLERİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senden ayrı kaldığım zamanlarda İçimden bir parça kopuyor sanki O kadar mutluyum ki yanında Beni üzen her şeyi Senin varlığınla kolayca atlatabiliyorum.
İnsan severse insandır, Allah için sever yürek Rabbim sevdirdi diye hiç bitmesin yürekten Ruhtan sonsuz olsun sevmeler, çok içten bir sevda şiiriydi yürekten dile gelip şiir satırlarına şelale misali dökülen yüreğinize sağlık saygılarımla..
İçimden bir parça kopuyor sanki
O kadar mutluyum ki yanında
Beni üzen her şeyi
Senin varlığınla kolayca atlatabiliyorum.
İnsan severse insandır, Allah için sever yürek Rabbim sevdirdi diye hiç bitmesin yürekten Ruhtan sonsuz olsun sevmeler, çok içten bir sevda şiiriydi yürekten dile gelip şiir satırlarına şelale misali dökülen yüreğinize sağlık saygılarımla..