Kalbimin tek sahibi, sözümdeyim seninle Bak çalıyor şarkımız, can kulağıyla dinle Kalbimin tek sahibi, özümdeyim seninle Yüreğimde değerin, ölçülür mü yüz binle _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
Buse-nde güller açsın, dudakta kalsın izi Beni sana yazdıysa, silinmez ki o yazı Sarılalım yürekten, Rabbim korusun bizi Unutursam sevmeyi, kalbime batsın sızı _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
Elini ellerimden, kimse çekip almasın Benim olan kalbini, hiç kimseler çalmasın Daldığım o gözlere, başkaları dalmasın O gözlerde bir ışık, arasa da bulmasın _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
Seven çeker her nazı, sevilmek tek dileği Ateşten gömlek olsa, giyer aşktan yeleği Hasat eder sevgiyi, eler asar eleği Kalbi kuş gibi uçar, olur sevda meleği _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
Rüyalarımı hayra, yordum geceden günden Sorguladım kendimi, sordum evvelden dünden Sevgime inan kalpten, olmasın kuşkun benden Candan bağlıyım sana, koparamazlar senden _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORDUM HAYRA RÜYALARIMI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORDUM HAYRA RÜYALARIMI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elini ellerimden, kimse çekip almasın Benim olan kalbini, hiç kimseler çalmasın Daldığım o gözlere, başkaları dalmasın O gözlerde bir ışık, arasa da bulmasın _Senin seven kalbinde, sonsuz olmak isterim _Seni ben şu kalbimde, sonsuz bulmak isterim.
Çok güzeldi ustaca yazılmış her bir dörtlük beğeni ile okudum Gönlüne sağlık Şair tebrik ederim saygılar sunarım
Rüyalarım hayra,yordum geceden günden Sorguladım kendimi, sordum evvelden dünden Sevgime inan kalpten,olmasın kuşkun benden Candan bağlıyım sana,koparamazlar senden Senin seven kalbinde,sonsuz olmak isterim Seni ben şu kalbimde,sonsuz bulmak isterim.