(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dosta Mektup - Vıı - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dosta Mektup - Vıı - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasan kimdir bilmiyorum.Ya bir tanıdığınız ya akrabanız ya da bu Vatan topraklarına yüreğini armağan vermiş bir zatı muhterem olmalı.Belki de tamamen empati ile yazılmış bu ve diğer Hasan' a Mektuplar şiirleri.
Sorular öyle içten sorulmuş ki, Şiiri okuyorken "Neden susuyorsun" demekten kendimi alıkoyamadım.
Bunu okuyunca diğer şiirlerinizden de bir kaç tanesini okudum. Fırsat buldukça okuyamadıklarımı da okurum inşallah.
Maalesef zerzenişinizde haklısınız.Şiirler okunulsun, hiç değilse gerçekten tek bir tane bile okuyucusu olsa dahi kayıtlı dursun diye şiir paylaşıyoruz burada hepimiz. Ama maalesef çoğu yorum okunmadan, bırakın okunmayı bana da gelsin yorum yapılsın da nasıl olursa olsun diye yapılıyor.
İnanın şu sitede yöntemini bilsem astığım her şiiri yoruma kapatmak gibi bir arzu taşıyorum.Kimse kimsenin şiirini okumak zorunda değil ama okumadan yorum yapmak bazıları için anlaşılmaz bir durum haline gelmiş.Üzücü :(
Geçenlerde bir şiir astım.Tamamen konusu dışı bir yorum.Şair arkadaşımız büyüğümüz küçüğümüz her neyse " Çok güzel bir sevda şiiri.Şiirde hasret vardı özlem vardı acı vardı" yazmış.
Halbuki şiirim yergi şiiriydi.Neresinde sevda var bu şiirin dedim yanıt vermedi Benim şiirden sonra okuduğu! 50 şiire birer dakika ara ile yorum yapmış.
Aslında herkes Hasan kim diye soruyor. Ben de ısrarla saklayacağım Hasan'ın kimliğini. Ta ki herkes kendi cevabını bulana kadar. Yorum tek olduğu için etkili seçmiş değilim gerçekten şiirin okunduğuna inandığım için etkili yorum seçtim. İşte Satı pazarında Ederimiz bizim de bu kadar. Teşekkür ediyorum alakanız için
Yüreğine emeğine sağlık
____________________________________Selamlar