Acemiydim. Aceleci! Çok toydum, o zamanlar Yeşile duran ışkınları yoldum Nar ekşisine banıp da yedim Körpe ve kekremsi… Büyüdükçe öğrendim Yolunun uzun olduğunu Sürgünün bana tatlar sunduğunu Salkıma durduğunu
Amansızdım. Apansız! Çocuktum, tecrübesiz Az biraz serpilince koruk, Kopardım… Tuza basıp da yedim Buruk ve ekşi… O vakit öğreniyordum Salkımın sürgünde olduğunu Güneşe soyunduğunu Saati üzüme kurduğunu…
Acımasızdım… Atılgan… Kanı kaynayan bir civan Çıplak bedenine göz dikince güneş; Benzi sarardı, Utancından yüzü kızardı koruğun! Çitmikleri davetkârdı ve çekici Uzanıp derdim Kızaran yüzünden öpüp dudaklarımla Şirin şirin yedim Lezzetliydi ve olgun… Sandım ki Ömrü bu kadardı asmanın Sunacağı son tattı bu!
Fakat yine yanılmıştım; Şırayı işittim Pekmeziyse çok sevdim…
Oysa ikimizin de olgunluk demi şimdi Biraz emek, biraz zaman Hem birazcık sabırla Yıllanma! Üzümün şaraba, Özümün sevaba Devinme faslı artık Ve müsaadenizle Şiirimi asma/ya geldim… Çardağın serin yapraklarının gölgesinde Bir salkım üzüm akıyor damarlarımdan Eşsiz bir huzur niyetindeyim Çakırkeyif bir halde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarap Çardağı / Asma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarap Çardağı / Asma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlar esenlikler dilerim...