(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Hiç güven vermedin ki işin yalan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Hiç güven vermedin ki işin yalan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi gül desteler gibi rayihalarıyla lezzet katar insanların, kimileri de usandırır candan ve dedirtir eleman. Manidar dizelerinizi beğeni ve büyük bir keyifle okudum. Hayatın içinden ve tecrübelerden demlenmiş dizelerdi. Yazan kalemi tebrik eder, saygılar sunarım.
Gözlerin çekti beni bedel hüsran Yol izi de kaybettik döndü devran İflah olmaz haldeyim halde yaman Bela oldun başıma saç baş yoldum kutlarım sizi başarılar dilerim sağlıcakla kal selam ve dua
Güven, sadakat, itimat çok büyük bir servettir. Her insanda bulunmaz.Her insanda bunu dikkate almaz. Alanlarda çok yara alır hocam. Şiirin içeriği konusu dönüp dolaşıyor ne yapsa uzağa gidemiyor kırgın ve güven duymayan bir yürek.. Hocam sizin serbest şiirlerinizi de, hece şiirlerinizi de, çok beğeniyorum. Sürekli gelemiyorum ama bana hiç sitem etmiyorsunuz çok teşekkürler. Selamlar, saygılarımla..